קלינקס סידרה לפייסבוקיסטים מצוננים ערכת מחלה

מתוך אתר feeder

חברת smoyz, המתמחה בשיווק בניו-מדיה ובפעילות תוכן באינטרנט, הובילה מהלך שיווקי ליצרנית ממחטות האף קלינקס (חוגלה קימברלי), שהתבסס על פייסבוק ובפרט על התוכן שמעלים המשתמשים ברשת החברתית. העיתוי למהלך הנוכחי אינו מקרי: עונת החורף שממשמשת ובאה היא בדיוק העיתוי המושלם לשיווק ממחטות אף, אבל השאלה היא איך עושים את זה בצורה יצירתית ורלוונטית?

בהתאם לשינויים במזג האוויר, גם הסטטוסים והפוסטים שלנו בפייסבוק מתאימים את עצמם למציאות החדשה. כך, יותר ויותר עדכונים שעוסקים בשפעת או בצינון החלו להופיע אצל כולנו בניוזפיד של פייסבוק, וב-smoyz זיהו את ההזדמנות והחלו לנטר את כל הסטטוסים של משתמשים שכתבו על שפעת או צינון, או סתם התלוננו בפני החברים שלהם שהם חולים.

באמצעות עזרה של החברים של אותם משתמשים בפייסבוק, הצליחו בחברה לאתר את כתובות הבית של כל אותם “חולים”, ושלחו להם הביתה ערכת סיוע ייחודית (הכוללת כמובן מטפחות אף), יחד עם ברכה אישית לאותו גולש.

את התוצאה המפתיעה של הקמפיין הזה ניתן לראות בוידאו המצורף, המסביר על איך בדיוק התנהל הקמפיין, ומה הוא השיג עבור המותג קלינקס. לסיכום, מדובר במהלך שיווקי מבריק ומגניב, מקורי  וחכם המוכיח שוב שלא צריך להוציא בהכרח סכומי כסך גדולים על מנת להגיע לחשיפה ולבאז ברשתות החברתיות. כן יירבו.

לייק לפטריה בפייסבוק