הסלפיז של האמא הזאת ובתה בת ה-4 שעושות יוגה יחד כבשו את אינסטגרם

ובכן, תמיד ידענו שגורים למיניהם, כולל גורי אדם זה מה שבדרך כלל שובר את האינטרנט, אז תארו לכם שמוסיפים לעניין גם יוגיסטית נאה וחטובה שמבצעת שלל תנוחות יוגה מאתגרות, יחד עם הבת הקטנטנה והסופר מתוקה שלה. והו כמה אמריקאי, הן אפילו דואגות להתלבש אותו דבר מדי פעם.

לורה קאספרזאק, יוגיסטית מקצועית בת 36 מניו ג’רזי, כבשה את האינסטגרם עם למעלה מ700,000 עוקבים (!) המחכים בשקיקה לתמונות היוגה שלה עם שני ילדיה, שמן ההגינות יש לציין שמעבר למתוקות, הן אמנותיות, אסתטיות ודי מעניינות.

התמונות המצליחות והאהובות ביותר של לורה, הן ה”סלפי’ז” עם בתה בת ה-4, ששמה מיני (כן, מניחה שעכשיו  נזרקתם כמוני לאסוצייאציית המיני-מי ופתאום כל זה נהייה קצת מקריפ). מיני, שנהנית מאוד מכל עניין הצילום והפוזות לדברי לורה, מחקה אותה בתנועות, במימיקה ולעתים קרובות גם בבגדים.

לאחרונה, טוענת האם שעשתה הסבה ממעודדת ליוגיסטית לפני 17 שנה, מיני מבצעת תנוחות יוגה וקוראת לה שתצלם מהר, ואם היא שכחה לחייך, היא דורשת שתצלם אותה שוב. באופן כללי, מסתמן שזהו תחביב משפחתי שכולל גם את האב. “דרך נהדרת לחזק את הקשר ולצבור זכרונות משותפים” אומרת לורה.

לורה לא צפתה את האהדה המטורפת והבאזז שייצרו התמונות הקסימות שלה, אותה היא מצלמת עם הטיימר של מצלמת הניקון שלה. ההיסטריה סביב החשבון שלה סייעה לה לפתוח עסק של כושר ויוגה עם חברתה. די מדהים לא?

קליק כאן לכל התמונות בפרופיל האינסטגרם של לורה.

 

 

 

 

 

 

אלינור שריקי היא קופירייטרית ובזמנה הפנוי עושה טוויטר, אינסטגרם, מוזיקה, רדיו ובעיות. קליק לפייסבוק
אלינוריגבי

לייק לפטריה בפייסבוק