הסרטון הזה מסביר את אחת הסצנות הבלתי נשכחות מתוך הסרט ג’וקר

אם ראיתם את הסרט ג’וקר אתם בטוח זוכרים את הסצנה בה ארתור פלק (חואקין פיניקס) בורח אחרי שרצח שלושה אנשים ברכבת התחתית ומסתגר בשירותים ציבוריים אפלוליים. בנקודה הזאת כולנו ציפינו שארתור יהיה נסער ולחוץ מכל מה שקרה, הרי זאת הפעם הראשונה שהוא בעצם מבצע מעשה רצח. אך למרבה הפלא הוא מתנהג בצורה שלווה, כמעט בסוג של אופוריה, ועושה תנועות ריקוד איטיות כשלבסוף פורס את ידיו מול הראי ונותן שם מבט מקפיא אל תוך המראה.

במאי הסרט, טוד פיליפס, עשה ראיון קצר לפני כשבועיים למגזין הניו יורק טיימס ושפך קצת אור על הסצנה החזקה הזאת. פיליפס מסביר בראיון שהסצנה הזאת נולדה ממש ביום הצילומים על ידי חואקין פיניקס. מסתבר שהתכנון המקורי של התסריט היה שארתור יכנס לתא השירותים בחרדה, מלא ברגשות אשם על מה שעשה וינסה לחשוב היכן להחביא את האקדח שלו, אך הבמאי והשחקן הראשי לא התחברו לכיוון הזה וניסו לחשוב בזמן הצילומים על אלטרנטיבות.

כדי לתת לפיניקס השראה, פיליפס נשאר איתו לבד בתא השירותים האפל הזה, בזמן ש-250 אנשי צוות חיכו בחוץ, והשמיע לו את המוזיקה של הסרט, שהמלחינה הילדור גואנטדור שלחה לו בזמן הצילומים. פיניקס התחיל לרקוד באופן אינסטנקטיבי למוזיקה בלבוש הליצן מול המראה וזה פשוט התחבר להם בצורה מושלמת לסצנה ולסרט כולו.

מסתבר שעוד בשלב ההתחלתי של הסרט, כשהם פיתחו את הדמות של ארתור פלק, במאי הסרט אמר לחואקין פיניקס שארתור פלק הוא אדם שיש לו מוזיקה בנשמה וזה נכנס לDNA של הסרט בצורה של המוזיקה והריקוד הייחודי שלו שמופיע בסרט כמה פעמים. מוזמנים להקשיב לראיון שפיליפס נתן בנוגע לסצנה.


מומחה לקידום אורגני ויוצר תוכן ותיק בעולמות טכנולוגיה, צרכנות, סקירות והשוואות מוצרים, פנאי ובידור.
במידה ועלתה לכם שאלה בנוגע לתוכן שקראתם בכתבה מוזמנים לפנות אלינו למייל [email protected] ונשמח לעזור לכם.

לייק לפטריה בפייסבוק