הבחור המשקיען הזה מוכן לעשות הכל בשביל לצלם תמונה מושלמת של חברה שלו וזאת התוצאה המדהימה

לבני הזוג החביבים בתמונה קוראים פאולה גונזלס וגבריאל מרטינז, הם שניהם בני 25 ו-24 בהתאמה ומתגוררים בפוארטו ריקו. לאחרונה, כפי שהם נוהגים לעשות בכל קיץ, יצאו השניים לחופשה באיי הבתולה.

כמו בכל טיול של השניים, חלק נכבד מהזמן של מרטינז מוקדש לצילום תמונות של בת הזוג שלו פאולה, או כמו שהיא בעצמה מתארת: “הוא לא צלם מקצועי, אבל הוא מצלם תמונות מדהימות והוא יעשה הכל בשביל תמונה טובה”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by paola pentón (@paolapenton)

אז מה זה “הכל”? ובכן, החברים של מרטינז מעידים כי מצאו אותו לא פעם בפוזיציות שונות ומשונות, כשהוא מנסה לעשות הכל כדי ללכוד בעדשה את הפריים המושלם של חברתו

אלא שתמונה אחת שצילם החבר המשקיען הצליחה לחצות את גבולות הצחוקים בחבר’ה, והצליחה לגרוף מאות אלפי לייקים ושיתופים השבוע. בזמן שהפליגו בסמוך לאי “פטר”, הנציח אחד החברים על הסירה רגע אדיר בו מרטינז ממש נתלה על הסירה כדי לצלם את פאולה תוך שהוא מסכן את עצמו

ואם אתם תוהים איך יצאה התמונה המדוברת, הנה התוצאה המרהיבה:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by paola pentón (@paolapenton)

מי שהפכה את כל הסיפור הזה לויראלי היא גולשת טוויטר שנתקלה בתמונה שמרטינז עצמו פרסם באינסטגרם ושיתפה אותה בפרופיל שלה יחד עם הכיתוב המצחיק: “אם אתה לא מנסה להיתלות ככה מהסירה עבורי כדי לצלם תמונה מושלמת כזאת, אני לא רוצה אותך בחיים שלי”

 

וממש כמו הגולשת הזאת, גם רבים אחרים פרגנו לחבר מרטינז, כשחלק מהתגובות היו של נשים שתייגו את בני הזוג שלהן וציין כי  מעתה לא יתפשרו על פחות מרמת מחוייבות כזאת. בקיצור, הבחור עשה לו ולחברתו שירות מצוין, אבל הציב רף גבוה לגברים באשר הם.

אגב, פאולה עצמה מודה שמרבית התמונות אותן היא מפרסמת בפרופיל האינסטגרם הפופולרי שלה צולמו על ידי בן זוגה. “אלמלא הוא, לא היה לי כזה פרופיל מוצלח”

וכן, כשהוא מבלה עם החבורה שלה, הוא הופך להיות הצלם של כולן.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by paola pentón (@paolapenton)

“אני תמיד זכיתי לתשומת לב באינסטגרם ועכשיו אני שמחה שגם גבריאל זוכה להערכה שהוא כל כך ראוי לה”.

לייק לפטריה בפייסבוק