פארודיה מעולה: תשכחו מסרטונים ויראליים (וידאו)

רובנו יודעים שכיום חברות פרסום ומותגים רבים מנסים ליצור תוכן שיווקי ויראלי על מנת להגביר את החשיפה למותג או ללקוח ברחבי הרשת. כולם מחפשים את הנוסחה המנצחת של סרטון ויראלי מצחיק, מגניב וחמוד שכמה שיותר גולשים יאהבו ופועל יוצא מכך, ייצרו אינטראקציה חיובית עם המותג והמרות עבור הלקוח.

סרטון פארודי מצוין שעלה לפני מספר ימים לאוויר הרשת מעלה תאוריה אחרת בנוגע ל”ויראליות” של הסרטונים שכולנו מכירים.  מדובר על סרטון פרסומי לחברה פיקטיבית buyral שמבטיחה למפרסמים שהתוכן שלהם יהפוך להיות להיט אדיר ברחבי הרשת.

אז איך זה יתכן? דיי פשוט האמת,  הם משלמים לאנשים שיצפו בסרטונים שוב ושוב ושוב ושוב, קליק אחרי קליק ולייק אחרי לייק שגורמים לסרטון, מטופש ככל שיהיה, להפוך לויראלי. החברה מציגה בסרטון את הדרכים המצחיקות והיצירתיות באמצעותן נאספים הקליקים והצפיות של הסרטונים כמו לחיצות על לחצן של מעלית, מקשים של סניפומט, צוותי עבודה בהודו, קשישים שעוזרים להם במשרה חלקית ועוד.

הסרטון הפארודי הוא בעצם פרסומת לסוכנות הקריאייטיב John St שרצו לעצבן קצת את הגולשים שלא יסכימו עם הקונספט ולגרום להם לשתף ולהגיב את סרטון שמציג את הסרטונים הויראליים בעלי מאות מיליוני הצפיות כמו בלונים מנופחים בצפיות חסרות חשיבות. הסרטון עלה לאוויר הרשת לפני ארבעה ימים וצבר בזמן זה כ 200,000 צפיות ביוטיוב.

מומחה לקידום אורגני ויוצר תוכן ותיק בעולמות טכנולוגיה, צרכנות, סקירות והשוואות מוצרים, פנאי ובידור.
במידה ועלתה לכם שאלה בנוגע לתוכן שקראתם בכתבה מוזמנים לפנות אלינו למייל [email protected] ונשמח לעזור לכם.

לייק לפטריה בפייסבוק