32 איורים שחושפים את הרגעים הכי מביכים ומצחיקים שקורים לכל זוג במערכת יחסים

כל מי שנמצא או היה במערכת יחסים זוגית ארוכה שכוללת בין השאר מגורים משותפים, יודע שזוגיות היא דבר שנראה ומצטלם נהדר, כלומר, אם אתם בוחרים להאמין לסדרות ולסרטים, כי במציאות יש לה גם לא מעט צדדים פחות נעימים לעין. אמנדה אולנדר, מאיירת המתגוררת בלוס אנג’לס וחולקת דירה קטנה עם בן הזוג שלה ב-3 השנים האחרונות, יצרה סדרת תמונות מצחיקה וכנה במיוחד שחושפת מה קורה אחרי שכל המסיכות והמחסומים נעלמים, אי שם בצד האפל של מערכות היחסים, זה שמתרחש מאחורי ארבע קירות סגורים, כשאף אחד לא יכול לראות.

מה שהוביל את אמנדה ליצור את התמונות המשעשעות הללו היא תבונה פילוסופית עמוקה במיוחד: “כשחושבים על זה, אי אפשר לצלם את הרגעים הכי אינטימיים שלנו” היא מספרת. “אם אחד מבני הזוג ישלוף פתאום מצלמה, זה כבר לא יהיה אותנטי ויגרום לשניהם לשנות את ההתנהגות, אז במקום לצלם, אני פשוט מציירת את הסיטואציות הללו מהזיכרון”.

אז מה בתפריט? שיערות בכל מקום, רגעים מיוזעים משותפים, חצ’קונים וגם לא מעט רגעים קצת פחות מגעילים וקצת יותר רומנטיים, בדרך המיוחדת והמוזרה שלהם. הנה כל התמונות לפניכם ואם אתם רוצים עוד אתם מוזמנים לבקר בפרופיל האינסטגרם של אמנדה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לייק לפטריה בפייסבוק