פרסומת – סאמסונג מסתלבטת על נאמני האייפון

סאמסונג העלתה לאוויר לפני מספר ימים את הפרסומת החדשה שלה למכשיר הדגל של החברה – גלאקסי S2. הפרסומת היא ברוח שטובה, אך הפעם, במקום לפאר את נפלאותיו של המכשיר הנפלא שלה, החליטו בסאמסונג להיכנס קצת באפל. אמנם המילים המפורשות apple או iphone  אינן מופיעות בפרסומת אך הכוונה היא ברורה. בפרסומת אנחנו צופים בחבורת צעירים העומדים בתור לקראת השקת מכשיר סלולארי חדש. תוך כדי הם מבחינים במספר אנשים עם מכשיר מעניין ולא מוכר.

הפרסומת מלאה בפנינים. באחד הקטעים בפרסומת, אחד האנשים בתור, סוג של היפסטר, מכריז כי “אני לעולם לא אוכל לרכוש סאמסונג, אני יצירתי”. חברו בתגובה עונה לו “בנאדם, אתה כולה ברמן”. בנוסף מתדיינים האנשים בתור איך יוכיחו לאנשים אחרים שהם אכן שדרגו את מכשירים, אם הוא נראה בדיוק אותו דבר. הרמז ברור, צחוקים על השקת האייפון 4s, ועל הפלצנים הטוענים כי מכשירי אפל השונים הם לאמנים וארטיסטים ומי שמכבד את עצמו ומחשיב את עצמו יצירתי, צריך להסתובב עם אייפון.

בדרך כלל אני לא חובב גדול של פרסומות המתעסקות במתחרה במקום במוצר עצמו, אך במקרה הזה, המוצר עצמו, הגלאקסי S2 של סמסונג, כבר הוכיח את עצמו בגדול. כל מי שהחזיק אותו ביד, יודע טוב מאוד שמדובר במכשיר מדהים. עכשיו כל שנותר הוא לסגור חשבון עם המתחרה הגדולה והפלצנית. בנוסף, סאמסונג עושה את זה עם המון הומור ובעדינות, כך שהצופה לא יוצא בהרגשה שמנסים לגרום לו להצטרף למסע הכפשות כלפי חברה אחרת. פרסומת מצויינת.

 

לייק לפטריה בפייסבוק