הקאמבק של חתולי הרעם (פרומו)

זוכרים את הסדרה המיתולוגית משנות השמונים “חתולי הרעם”? ודאי שאתם זוכרים. אתמול התרגשתי לקרוא על חזרתה למסכים של סדרת המופת של הילדות שלי ושל רבים בני גילי. הסדרה חוזרת בפרקים חדשים, עם שינוי קטן באנימציה שלוקח את הסדרה צעד קטן לכיון אנימצית המנגה.

חתולי הרעם מסמלים עבורי במובנים רבים, את תום עידן התמימות שלי ותחילת עידן הטכנולוגיה. כשרק עלה לאויר ערוץ הילדים של פעם, הסדרה הראשונה בה צפיתי, היתה חתולי הרעם. ההתמכרות הייתה מהירה, ההערצה לחתולים המצויירים, והרצון לשים יד על החרב המטופשת של ליון-או.

הבעיה כמו שמסתמנת מהטריילר, היא שהסדרה מעט התרחקה מהמקור. אמנם הדמויות נשארו אותן דמויות, אך המראה שלהן מעט השתנה, והטריילר איך לומר, לא יגרום לכם לחרבן במכנסיים מרוב התרגשות. לכן אני מוצא את עצמי במקום לא ברור. מצד אחד, כיף שהסדרה חוזרת בפרקים חדשים. מצד שני, אני כבר לא ילד בן 8 ואני לא בטוח שבאמת בא לי לזהם את חווית הילדות שלי בפרקים חדשים של הסדרה. בכל אופן, אין לדעת איך תראה הסדרה, וזה לא ממש מעניין את מעריציה ברחבי העולם אשר הקנו לסרטון הטריילר כבר מעל מליון צפיות של סקרנים.

אתם מוזמנים לצפות בטריילר ולחוות דעתכם על הסדרה החדשה. הפרק הראשון ישודר כבר מחר בארצות הברית, ואתם מוזמנים לעקוב אחרי הסדרה ולהוריד אותה (באופן חוקי כמובן) מהאינטרנט. בינתיים, תנו לעצמכם להתרגש, וצפו בסרטון. מומרה חוזר ובגדול.

 

לייק לפטריה בפייסבוק