ריגוש מפלסטיק – הזוג המושלם של סלקום

הפרסומת החדשה של סלקום עשויה היטב. מי שחשב על הרעיון מאחוריה ודאי כיוון ללבבות ההמונים, וקיווה שהצעת הנישואים המופקת היטב הזאת תרגש את קהל הצופים עד כדי כך שירצו לשדרג את הסלולארי שלהם. ראיתי המון סרטונים של הצעות נישואין כאלה ואחרות המסתובבות ברשת, חלקן מרגשו יותר, חלקן מרגשות פחות. הבעיה במרה הזה, היא העובדה שמדובר בפרסומת. ולא סתם פרסומת, פרסומת לחברה שבאמת מצליחה לעורר אצלינו רגש בכל פעם מחדש. עצבים.

נכון, ויזואלית הפרסומת הזאת מצטלמת נהדר. הבחורים עם פרצופי הטאבלט, הנרות על מסכי הסמארטפונים, מקוריות הצעת הנישואין, הצילום, הקריאייטיב וכו’. רק דבר אחד הלך לאיבוד בפרסומת הזאת – הרגש. הפרסומת הזאת לא עושה לי כלום. אולי אני יחיד בין רבים, ואולי כמו שרון קופמן תמיד אומר “הדעה שלי זה כמו נפיחה”, אבל מה שהעיניים שלי רואות הוא ריגוש מפלסטיק.

ובואו נדבר לרגע על הזוג המושלם. זה הסלוגן שמלווה את הפרסומת ואת המבצע. האם העובדה שהבחור פינק את חברתו בהצעת נישואין ברוח הגאדג’טים והטכנולוגיה, הופכת את השניים לזוג המושלם? אותו לבחור המושלם? לא ממש ירדתי לסוף דעתם של הוגי הפרסומת.

בשורה התחתונה, סביר שחלקכם יתרגשו ויחשבו בטעות כי מדובר בפרסומת טובה ומרגשת, האחרים כמוני, לא ינידו עפעף, וימשיכו לדעת שטאבלט מתנה, זה לא ממש טאבלט במתנה, זה צינור לשלוש שנים.

גיתם BBDO, סלקום – הזוג המושלם, 2011.

לייק לפטריה בפייסבוק