גם אתם יכולים להיות אלוף העולם במשהו

אסף אמדורסקי כתב בשיר “15 דקות” את המשפט שמתאר בצורה מושלמת את השאיפה של מרבית בני האדם: “בסה”כ רוצה להיות אחת שיזכרו”. פייסבוק, תכניות ריאליטי, ספוטר וכו’, כולם מתבססים על רצון האדם לפרוץ גבולות, להיראות, ולדעת שעשה משהו בחיו שזכה להכרה של אלפים עד מליונים של אנשים.

אתר בשם Record Setter, נותן לכם במה להוכיח מה הייחודיות שלכם. כפי שטוענים יוצרי האתר, כל אחד יכול להיות אלוף העולם במשהו. הוא רק צריך למצוא את המשהו הזה, שהוא עושה טוב יותר מאחרים, גם אם מדובר בדבר הטיפשי ביותר. Record Setter מאגד בתוכו אלפי סרטוני וידאו ותמונות, של אנשים מרחבי העולם, ששברו את שיא העולם במשהו. שאר הגולשים מוזמנים להתרשם ולנסות לנפץ את השיאים הקיימים.

באתר Record Setter תוכלו למצוא מגון רחב של שיאים מצחיקים והזויים שאנשים מחזיקים בהם: העפת תקליט למרחק, ספירה עד המספר הכי גבוה בנשימה אחת, החלפת המכנסיים המהירה ביותר בין שני אנשים בין שני אנשים, קשירת השרוכים המהירה ביותר בעולם, הצלפה בישבן לכמות הגדולה בויתר של אנשים בשתי דקות ועוד רבים וטובים אחרים. הכללים היחידים לגבי העלאת שיא משלכם קובעים כי הוא חייב להיות ניתן לכימות, ניתן לשבירה, ועם הוכחה (תמונה, וידאו).

קל לבלבל ולחשוב שהאתר הזה מנסה להיות ספר השיאים של גינס, אולם מדובר בשני עולמות שונים לחלוטין. בעולם של Record Setter הכל אפשרי. כל שיא הוא שיא, גם אם מדובר בשיא האינפנטילי ביותר שהמח האנושי מסוגל לחשוב עליו. לא צריך משקיפים רשמיים, לא צריך לעבוד שנים כדי לשבור שיא. רק תצליחו לחשוב על קטגוריה שאין בה שיא, ושיא העולם יהיה שלכם.

Record Setter עשוי לבזבז לכם שעות ארוכות מהחיים ברגע שתיכנסו אליו, ולכן מומלץ לעשות זאת רק כשאין לכם שום דבר טוב יותר לעשות. אם אתם קוראים את הפוסט הזה עכשיו, סימן שאתם עונים בדיוק להגדרה הזאת, ואתם בהחלט מוזמנים להיכנס. קליק לכניסה לאתר, צפו במבחר שיאים שליקטנו עבורכם:


לייק לפטריה בפייסבוק