ניקול קונה בזול

‘טיב טעם’ נתפס בעיני הציבור כסופרמרקט בעל שני מאפיינים מרכזיים: הראשון – סופרמרקט של רוסים, והשני – סופרמרקט שצריך משכנתא כדי לקנות בו. לגבי הטענה הראשונה – היא אמנם נכונה עובדתית, אבל ריח רע של גזענות עולה ממנה.זהו אכן סופרמרקט שמכבד את התרבות הרוסית, אבל זה נהדבר בעיני. הטענה השניה והיותר רלוונטית לענייננו היא עניין המחירים. כל מי שעושה קניות בסופר יודע שהמחירים בטיב טעם הם אכן גבוהים יותר. מצד שני זהו הסופר היחיד שפתוח גם בשבת, והציל אותי כמה וכמה פעמים במקרי חירום כמו “נגמרו העגבניות??” או “לא מאמין שאין גבינה צהובה”, ולכן המחירי םאולי ‘מפצים’  על הנוחיות.

ככל הנראה, בטיב טעם לא אוהבים את התדמית היקרה שנדבקה להם, והחליטו לעשות מהלך. רק מה, מישהו שם חשב שלקחת את ניקול ראידמן, כוכבת מעושרות, להיות פרזנטורית של הרשת, הוא מהלך חכם. אז נכון, הפרסומת מציגה את ראידמן כמי  שמסתתרת במהלך הקניות שלה שם, על מנת שחבריה לא ייראו שהיא קונה בזול, אך הפרסומת סובלת מחוסר אמינות טוטאלי, אפילו ברמת הבדיחה. ניקול קונה בזול? בטיב טעם? מעניין. לניקול ראידמן יש פרצוף ונוכחות של מישהי שכסף נוזל לה מהאף. אנשים הם לא טיפשים ויש גבול לכמה אפשר לעבוד עליהם. מזל שלפחות היא התלבשה קז’ואל.

הפרסומת החדשה של טיב טעם לוקה בהרבה פרמטרים: ליהוק בעייתי, תסריט דבילי למדי, ומסר שלא יכול לעבור בשום צורה. טיב טעם לא היה ולא יהיה הסופר הכי זול. אולי חובבי הסדרה מעושרות יהנו לראות את הפרסומת, ואת ניקול ראידמן עושה מעצמה עוד קצת צחוק, אבל זה לא מה שיגרום להם ללכת לטיב טעם לקניות של יום שישי. זה מקסימום יעשה להם חשק לפלאזמה חדשה. פוגרום.

טיב טעם, רגב קוייצקי, 2012


לייק לפטריה בפייסבוק