בקרוב תוכלו לקחת את הסמארטפון איתכם למקלחת

לכולנו קשה להיפרד מהסמארטפון שלנו ליותר מכמה דקות. אחד הרגעים בהם אנחנו מתבקשים על ידי ההגיון לעשות זאת הוא כאשר אנחנו מתקלחים, עושים אמבטיה, שוטפים כלים, וכל פעולה אחרת הקשורה לאויב מספר אחד של מכשירי החשמל – מים. אני מניח שניתוח סטטיסטי היה מראה שלפחות לאחד מחמישה אנשים הייתה תקלה מביכה הקשורה למים. הפלאפון נפל לאסלה, נרטב באמבט או נפל לתוך שלולית. חברת פוג’יטסו מציגה חידוש, בעקבותיו נוכל בקרוב, להשתמש בסמארטפון או בטאבלט שלנו בסביבת מים בלי חשש.

בתערוכץ CES השנתית, הציגה חברת פוג’יטסו, מכשירי אנדרואיד בטכנולוגיה חדשה ומסתורית, והדגימה בלייב כיצב הטאבלטים והסמארטפונים הללו מוכנים לתוך בריכת מים ויוצאים ממנה כשהם פועלים בצורה תקינה לחלוטין. נציג החברה המופיע בוידאו לא מסר פרטים ברורים לגבי כיצד פועלת בדיוק הטכנולוגיה הזאת, אך ציין כי כל המגעים והפורטים של המכשיר מכוסים ואינם באים במגע עם המים.

החדשות הטובות: המקלחות שלכם הולכות להשתדרג משמעותית. החדשות הרעות בכל הסיפור הזה הן שהטכנולוגיה החדשה עוד מעט רחוקה מלהיות זמינה עבורכם הישראלים, וגם עבור האמריקאים, שכן היא עוברת פיילוט ביפן, ורק אחרי שתוכח באופן בלתי ניתן לערעור, תשווק הלאה לשאר העולם. בינתיים, אתם יכולים להתרשם מהביצועים של המכשירים החדישם.

מתוך אתר mashable


לייק לפטריה בפייסבוק