הישראלים מממנים את שוקה, משרד הפרסום ממשיך לממן את שני כהן

אם אתם צופים בטלויזיה לעיתים קרובות, או יוצא לכם לשמוע פרסומות ברדיו, ודאי נתקלתם לא פעם בשנתיים האחרונות בגל הפרסומות של 9000000 בכיכובה של שני כהן, הלא היא המזכירה הנאמנה של שוקה, סוכן הביטוח שלקוחותיו מאיימים לברוח ממנו בזה אחר זה לטובת הביטוח הישיר שאינו דורש תיווך ומימון סוכן לכאורה, לפחות על פי הנאמר בפרסומות.

בהתחלה הפרסומות הללו היו מבריקות ומצחיקות. בהמשך הפכו מאוסות, חזרו להצחיק לרגע, ושוב להמאיס, כך בלופ אינסופי שנראה שרק אפוקליפסה עולמית תוכל לעצור, אלא אם שני כהן תתפכח קודם לכן, ותחליט שמיצתה את הדמות הזאת המחלקת את הישראלים לשניים – כאלה שמתים עליה וכאלה שכבר אינם מסוגלים לשמוע או לראות את הפרצוף שלה על המסך.


היום פורסמה לראשונה באתר דבר המפרסם החדש, הפרסומת החדשה בסדרת שוקה, כשהפעם יוצאת שני כהן למשאל רחוב בכדי להוכיח לקהל שהלקוחות של שוקה ממש לא מתכננים לעזוב אותו ושממש לא נמאס להם לממן סוכן ביטוח. הפרסומת משעשעת מינוס, ובמסגרתה מדובבת כהן את הנשאלים בכדי שתשובותיהם תתאמנה לתאוריה שלה על פיה שוקה הוא עדין סוכן ביטוח נחשב ומבוקש.

באופן אישי, אני חושב שמלבד כמה פרסומות רדיו מבריקות מדי פעם, הקמפיין הזה לחלוטין מיצה את עצמו, אך מצד שני, אני מניח כי בפועל, כל עוד הוא ממשיך להניב תוצאות, הוא יישאר על המסך ואנחנו נזכה לראות את שני כהן מביכה את עצמה עוד פעמים רבות. לא בטוח שעם ישראל ימשיך לממן את שוקה, אבל עושה רושם שמרד הפרסום ימשיך לממן את שני כהן עוד הרבה זמן. לא שמעו שם על פרסום ישיר?

קרדיטים

משרד: גליקמן נטלר סמסונוב  סמנכ”ל קריאייטיב: יגאל שמיר  ארט: דודי בן סימון  קופי: נועם פתחי  סופרוויזרית: קרן שכטר  מפיקה: מירי סלהוס מודעי  חברת הפקה: אוג  במאי: רני כרמלי

לייק לפטריה בפייסבוק