הפיתוי של אינטל: מה היית מוכן לעשות בשביל לפטופ חדש?

קמפיינים ניסויים (אקספרימנטליים), הם קמפיינים בהם החברה המפרסמת מעמידה במבחן את הקהל הלא מודע למתרחש, ובודקת עד כמה רחוק יהיו מוכנים ללכת עבור המוצר אותו מפרסמים. לרוב, הקמפיינים האלה הם כיפים לצפייה, היות והם אותנטיים, לא מתוסרטים ובהרבה מקרים מעמידים מראה מול העיניים המובכות שלנו.

“intel ultrabook temptation” הוא קמפיין חדש של אינטל, מעין ניסוי מדעי שבוצע בשבוע שעבר במספר מקומות שונים בעולם, בהם סידני, תאילנד ואינדונזיה.  במסגרת הקמפיין הוצבו ברחובות הערים מתקני זכוכית מעוצבים ונעולים, ובהם מרחף לו במלוא הדרו ultrabook, המחשב החדש של INTEL, דקיק ועם ביצועים מרשימים, אשר אמור להתחרות במקבוק של אפל. בכל אחד מהניסויים קיימת דרך שונה לפתוח את ארון הזכוכית ולקחת את הלפטופ. כמובן, שהעוברים והשבים לא מודעים לכך שהמחשב בקוביית הזכוכית יכול להיות שלהם, ושהם מצולמים במצלמה נסתרת.

הקמפיין מורכב משישה סרטונים, בכל אחד סיטואציה שונה. במקרה אחד הוצבה קוביית הזכוכית באחד הרחובות כשלצידה פטיש חירום, ועל הזכוכית הכיתוב “שבור בשביל לפטופ”. דמיינו את עצמכם נקלעים לסיטואציה הזאת – האם הייתם אוחזים בפטיש ומנפצים את הזכוכית אל מול העוברים והשבים? ואז… האם הייתם מספיק אמיצים ולא חשדניים כדי באמת לקחת משם את המחשב וללכת? אכן דילמה מצחיקה. במקרה אחר התבקשו העוברים והשבים להכות באגרופם במד כוח כשרק חבטה רצינית תגרום לארון הזכוכית להיפתח. את התוצאות והתגובות המצחיקות של העוברים והשבים למקרים הללו ולעוד כמה אחרים ומגניבים לא פחות, תוכלו לראות בששת הסרטונים.

מדובר בקמפיין יצירתי, מדליק, כיפי מאוד לצפייה, וגורם לך להתבאס שלא נקלעת לסיטואציה הזאת. מי שאחראית לקמפיין היא חברת פרסום אוסטרלית בשם The Monkeys, שללא ספק עשתה עבודה מצויינת והרוויחה כמה מניות לאינטל. הסרטונים השונים זכו כבר למאות אלפי צפיות ואלפי שיתופים ברשת, לא מפתיע לאור העובדה שהם עשויים מצויין ומעוררים את יצר הסקרנות. ראית אחד? סביר להניח שתרצה לראות גם את השאר. לצערנו, ישראל לא הייתה אחד מהיעדים לפרסום, כך שנמנע מאינטל העונג הצרוף של צפייה בתגובה הישראלית – 3 דקות בדיוק, והלפטופ כבר לא היה שם, יחד עם מתקן הזכוכית והברזלים המחברים אותו לרצפה. חינם זה חינם.

 

 

לייק לפטריה בפייסבוק