למה כדאי להזמין הדברה מקצועית לפחות פעם בשנה

אחת השאלות שהכי נשאלות בהקשר של הדברה היא כל כמה זמן כדאי לבצע הדברה? רוב המדבירים יגידו לכם שכדאי לבצע הדברה לפחות פעם בשנה. למה זה כדאי? בכתבה הבאה נסביר את הסיבות לכך.

מזיקים ועונות השנה

עונת החורף גורמת לנו האנשים להתכנס יותר בבית בשל הקור. המזיקים מתנהגים באותה צורה ומתכנסים בתוך המחילות והחורים לאחר שאספו במשך הסתיו והקיץ מספיק אוכל.

בתום תקופת החורף, כאשר מתחיל להתחמם בחוץ, כל המזיקים מתחילים לצאת מהמחילות ומתחילים שוב בחיפוש אחר אוכל ומים לתקופת החורף הבאה.

הבית שלכם הוא מקום שיש בו שפע אוכל ומים ולכן בתקופה הזו המזיקים ימצאו את הדרך להגיע אליכם, במיוחד שחומרי ההדברה משנה שעברה כבר דיי התפוגגו. האביב זה בדיוק הזמן להזמנת שירותי הדברה אשר יעצרו ימנעו מהמזיקים להיכנס אליכם הביתה או לצאת מתוך מחילות שבתוך הבית.

מניעה

הדברה אחת לשנה היא לא הדברה כנגד מזיק מסוים, אלא הדברת נגד כל סוגי החרקים או כאלו שלרוב פוקדים בתים.

כשאנו עושים הדברה אחת לשנה, אנו למעשה מונעים כניסה של מזיקים אלינו הביתה. חומרי הריסוס נמצאים גם באזורים של הכניסה לבית וכל מיני חורים ומחילות בקירות שמהן נכנסים מזיקים והיא מונעת את ההתפשטות שלהם מהשורש, עוד לפני שהם החליטו להפוך את הבית שלכם לצימר קבוע.

נכון, הדברת ריסוס שנתית לא פועלת עבור כל סוגי המזיקים שקיימים, אך היא כן מטפלת במזיקים השכיחים כמו תיקן אמריקאי או נמלים מסוגים מסוימים.

זיהוי מאפיינים של מזיקים לפני התרבות

אנו, כאנשים שלא עוסקים בהדברה, לרוב לא נזהה סימנים קטנים שמעידים כי נכנס אליכם מזיק מסוים הביתה.

הגילוי שלנו בדרך כלל מתרחש כשמצב הנגיעות כבר גבוהה מאוד ואז יש צורך בהדברה חזקה וממוקדת כנגד אותו מזיק. ביקור של מדביר אחת לשנה בבית שלכם או בעסק, יכול לזהות סימנים קטנים שפחות ברורים לנו, אך למדביר הם מאוד ברורים.

הוא ידע לומר האם יש מזיק מסוים עוד לפני שהוא התפשט בכל הבית שלכם והחל לגרום לנזקים. הדברה מקצועית היא הדברה אשר עוזרת במניעה ולא ממתינה למצבים של נגיעות גבוהה והרס של חפצים בבית.

לסיכום, הדברה אחת לשנה היא חשובה והכרחית למניעת מזיקים בבית ונגיעות גדולה שלהם. מומלץ להזמין את המדביר ממש בתחילת האביב וכך לדעת שיש חומר שבולם את הכניסה שלהם אליכם הביתה.

המאמר באדיבות חברת מחסל החרקים

אתר הפטריה הינו מגזין אינטרנטי של פנאי, בידור ותרבות. באתר תמצאו כתבות תוכן מעניינות, מדריכי קניה, סקירות ודירוגים מעולמות הצרכנות ועוד המון תכנים מגוונים, מעוררי השראה ומרחיבי אופקים. לפנייה למערכת האתר ניתן לפנות בכתובת [email protected] .
מערכת הפטריה

לייק לפטריה בפייסבוק