מצבר לרכב: אחד החלקים הכי חשובים ברכב שלך

אתם משקיעים המון ברכב שלכם. ראשית, סביר להניח שרכשתם אותו בסכום לא מבוטל וגם לאחר הרכישה, נערמות עוד הוצאות שוטפות על דלק, ביטוחים, טסטים במוסך, תיקונים במידת הצורך ועוד. בנוסף, סביר להניח שאתם משקיעים גם זמן וכסף בשטיפה וניקיון של הרכב, אם לבד ואם בשטיפה אוטומטית. אתם דואגים לרכב ומקפידים לתקן שריטות בפחחיה, להחליף צמיגים תקולים בפנצ’ריה ועוד. ואז, יום אחד אתם קמים ומגלים שכל ההשקעה הזו בעצם לא שווה הרבה, כי הרכב לא מניע. פשוט מאוד, נגמר לו המצבר. אותה סוללה קטנה שאנחנו נוטים לשכוח ממנה לחלוטין בשגרת הנהיגה שלנו, יכולה להיות זו שתעצור את אותה שגרה לחלוטין. מצברים לרכב יכולים להתרוקן אם שכחתם למשל את האורות דלוקים או אם לא הנעתם את הרכב זמן רב. כך או כך, מדובר במטרד של ממש וזו בדרך כלל הנקודה בה סף התסכול עולה ומתחילים לחפש בקדחתנות חנויות של מצברים לרכב.

מצבר לרכב 1
קרדיט: IDM מצברים

מה חשוב לדעת לפני שקונים מצברים לרכב?

הדבר הכי חשוב לגבי מצברים לרכב הוא שהקניה שלהם נעשית בהתאם לסוג הרכב שברשותכם. ייתכן והאוטו שלכם מצריך מצבר מסוג שונה מזה של האוטו של השכן ויש לבדוק לפני הרכישה לאיזה סוג אתם זקוקים. אם אתם קונים מצברים לרכב ממקום מקצועי, הצוות במקום כבר ידע לשאול את כל השאלות הנכונות כדי להתאים לכם את הסוג הנכון. למשל: מהי שנת הייצור של הרכב? מה הדגם שלו? וכדומה. שאלות אלו מאפשרות להבחין בין מצברים לרכב ולהתאים לכם את זה שיהיה הטוב ביותר עבור המכונית שלכם.

בגדול, מצברים לרכב נבדלים זה מזה לפי יחידות האמפר שהם מספקים. מצברים יכולים לנוע על טווח של בין 5 אמפר לכמה מאות, כשהמספרים הנמוכים משמשים בדרך כלל אופנועים, קטנועים וטרקטורונים והתחום הגבוה של הטווח מיועד לכלי רכב כבדים כמו משאיות מאסיביות. בין לבין, תוכלו למצוא מצברים לרכב פרטי, שכאמור, יש להתאים אותם בהתאם לרכב עצמו.

כדי להימנע מהפתעות לא צפויות, אל תזניחו את המצברים

כדי לא להגיע למצב בו מגלים שהמצבר נגמר או שהוא תקול, יש לבדוק אותו אחת לכמה חודשים ולוודא כי הוא תקין ואין בו שריטות, סדקים, נזילות ועוד. כל נזילה קטנה יכולה לפגוע בתפקוד של המצבר ולהוציא את האוטו מכלל שימוש ולכן, חשוב להקפיד ולבצע את הבדיקה הזו באופן קבוע ובמידת הצורך להסתייע בבעל מקצוע. אם המצבר שלכם מכיל חומצה, יש לשים לב כי הבדיקה נעשית בזהירות המרבית, שכן אם יש נזילה של חומצה במצבר, מגע איתה עלול להיות מסוכן. בכל מקרה, למצבר ישן עלול להיות בלאי טבעי ובמקרה כזה מצאו חנות אמינה למצברים לרכב כדי לרכוש ממנה מצבר חדש.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית עבור מגוון רחב של סוגי הרכבים השונים אתם מוזמנים להיכנס למחירון המצברים באתר IDM מצברים, ניתן להזמין שירות מצבר עד הבית מהיום להיום!

אתר הפטריה הינו מגזין אינטרנטי של פנאי, בידור ותרבות. באתר תמצאו כתבות תוכן מעניינות, מדריכי קניה, סקירות ודירוגים מעולמות הצרכנות ועוד המון תכנים מגוונים, מעוררי השראה ומרחיבי אופקים. לפנייה למערכת האתר ניתן לפנות בכתובת [email protected] .
מערכת הפטריה

לייק לפטריה בפייסבוק