הבחור הזה פתח את מיכל המים החמים בתמי 4 שלו וזה מה שהוא גילה בפנים

איך אתם שותים את המים שלכם? קונים שישיות, משתמשים בבר-מים או רחמנא ליצלן, שותים מהברז? בהנחה שגם אתם כבר זנחתם מזמן את האופציה ללגום ישירות מהברז, אתם ודאי מכירים את הדילמה המוכרת – לסחוב בקבוקים או להיפרד מחופן שקלים בחודש כדי להתפנק עם בר-מים שהופך את החיים ליותר קלים ואת המים ליותר זמינים.

הדילמה הזאת משמשת כבר שנים כבסיס למאבק שיווקי אגרסיבי בין מותגי המים המובילים, בעיקר סביב השאלה האם המים היוצאים ממכונות השתייה המבוססות של מערכות סינון איכותיים יותר או פחות מהמים בתוך הבקבוקים או הכדים (נביעות, מי עדן, עין גדי וכו’).

סרטון שפורסם השבוע בפייסבוק על ידי גולשת בשם מלכה שור, חושף איך נראה מבפנים מיכל המים החמים בתוך בר המים של תמי4 אחרי ארבע וחצי שנים של שימוש, וכפי שתוכלו לראות, המחזה לא ממש נעים לצפייה ועושה חשק לעבור לשתות קולה.

גולשים שצפו בסרטון ונבהלו מהמראות, שיתפו את הסרטון על קיר עמוד הפייסבוק של תמי 4, שנציגיה דאגו להגיב לפרסום באמצעות ההודעה הבאה שמנסה להסביר מהם בדיוק המראות שנתגלו בתוך המיכל:

חשוב לנו להסביר שברי המים תמי4 עומדים בכל התקנים המחמירים, תקני האיכות הנדרשים והתקינה הישראלית. ברי המים תמי4 עוברים בדיקות בטיחות מחמירות על מנת לוודא שחלקיהם הבאים במגע עם המים בטוחים ומאושרים לשימוש, הברים מאושרים תקן 5452 המבטיח את התאמתם למי השתייה.

מה שניתן לראות בסרטון זו הצטברות אבנית במיכל המים החמים, כתוצאה מחימום מים המכילים מינרלים, בעיקר סידן אשר שוקע בעת חימום המים אבנית אינה מסוכנת לבריאות, היא מתמוססת בחזרה בגוף האדם והופכת לסידן אותו הגוף סופג הצטברות אבנית מעידה שיש מינרלים במים והמטהר שלנו משמר את אותם מינרליים שחיוניים לגוף

בשורה התחתונה, אם יש לך בר מים בבית או במשרד, ולא משנה של איזו חברה, יכול להיות שלא כדאי להסתפק בהחלפת המסננים השגרתית אחת לכמה חודשים ולדאוג לפתוח את המכונה מדי פעם ולהציץ באותם חלקים שלא זוכים לתחזוקה שוטפת. או שתפסיקו לשתות מים מסוננים. זה אוברייטד.

לייק לפטריה בפייסבוק