מביך: להקת אלקטרה עושה צחוק מ”חדשות הוט”.

לפני כארבעה ימים, התארחה להקת אלקטרה במהדורה היומית של “חדר החדשות”, המהדורה של ערוץ הוט 3, על מנת לקדם הופעת פורים מיוחדת באוזן בר, יחד עם רוקפור ואמנים נוספים. לכאורה, מדובר היה בראיון שגרתי בין מגישת התכנית הדס סיני לחברי הלהקה, אך מי שמכיר את הלהקה וחבריה, יכול היה לזהות מיד שמשהו כאן מריח.

להקת אלקטרה, עבור מי שלא מכיר, כוללת שלישיית גברים, ביניהם ניצן חורש, הסולן שנכח באולפן. אולם, בנוסף לחורש, הגיעה לאולפן גם איילה פנייבסקי, עורכת בעכבר העיר ופאנליסטית בתכנית הדגל של ערוץ 8, ‘הינשופים’. פנייבסקי הוצגה כ”דורון פרחי”, בסיטסטית הלהקה, כשבפועל, הבסיסט האמתי ששמו אכן דורון פרחי, נעדר מהראיון.

למרבה ההפתעה, אף אחד מחברי המערכת של “חדר החדשות”, כולל מגישת המהדורה, לא עלה על הטעות ועל המתיחה השובבה של חברי הלהקה, והראיון זרם ללא בעיות, כשהרגע הסוריאליסטי ביותר נרשם כשהשניים ביצעו שיר עליו הכריזו “שיר שנכתב במיוחד להופעה המיוחדת”, כשבפועל ניגנו את אחד משירי האירוויזיון המפורסמים והמוכרים, השיר Poupee De Cire, Poupee De Son, שייצג את צרפת בתחרות בשנת 1965. בנוסף, במהלך הראיון סיפרו חברי הלהקה, האמיתי והמזוייפת, עגם על סיבוב ההופעות הבא שלהם בארצות הברית ואירופה, שכולל גם “הופעות מול קהילות יהודיות עם שירים בעברית” למרות ש”דור ה-MTV לא מתחבר לזה”. כמובן, מי שמכיר את הלהקה יודע שכל החומרים שלה הם באנגלית, והלהקה ממש לא נוהדת להופיע בפני קהילות יהודיות.

אלקטרה

עושה רושם שבחדשות הוט לא עשו שיעורי בית, ומדובר ללא ספק בתקרית מביכה במיוחד עבור מערכת התכנית שלא ביצעה ולו תחקיר מינימלי על אלקטרה, ונפלה בפח שטמנו לה ‘חברי הלהקה’ ניצן חורש ואיילה פנייבסקי, שנראו משועשעים למדי במהלך הראיון. בנוסך, רק לפני כחודשיים, דיווחה המגישה סיני באחת המהדורות, על צאת אלבומה השני של להקת אלקטרה, בתוספת כתבה מצולמת על הלהקה, בה נראים שלושת החברים המקוריים. גם ההכנה המוקדמת הזאת לא עזרה לה לעלות על הטעות.

לסיכום, אלקטרה יצאו גדולים וסיפקו מתיחת פורים מביכה, ואילו החברים בחדשות הוט חייבים לעשות שיעורי בית ולהפנים את הלקחים מהפרשה הלא נעימה אך הלא גורלית הזאת.

 

הכתבה על “אלקטרה” מלפני חודשיים

לייק לפטריה בפייסבוק