שלט הפרסום הזה הצליח לקטול מעל 200 אלף חרקים

כמו בכל שנה באזור החודשים מרץ-אפריל, עם שובו של האביב הקסום והעונה החמה, שבים לשגע אותנו גם מגוון החרקים המטרידים הכוללים שניים מהחברים הפחות נחמדים שלנו, הזבובים והיתושים. העולם המודרני מציע מגוון דרכים יעילות יותר ופחות להתמודדות עם נגע היתושים, החל מתכשירים למריחה על הגוף, דרך קוטלי יתושים חשמליים, דוחי יתושים המשתמשים בסאונד וכמובן, הדרך היעילה ביותר להתחמקות מהעקיצות הטורדניות – התאבדות.

התכשיר Orphea4D הוא קוטל חרקים עוצמתי שאמור לספק פיתרון יעיל להרחקת יתושים בסביבה הפתוחה. גם במילאנו שבאיטליה סובלים ממטרד היתושים, הזבובים והברחשים, ובחברה ניסו למצוא דרך יעילה ומקורית להדגים את יעילותו של המוצר החדש שלה.


באחד המקומות המרכזיים בעיר הוצב שלט פרסום ענק ועליו תמונה של הספריי המיוחד בפינה של השלט, כששאר השלט נותר ריק. במבט ראשון, זה נראה היה כמו בזבוז נוראי של שטח פרסום, אך בדיעבד, התבררה הגאוניות שלו. ברחבי השלט פוזר דבק סופר גלו חזק במיוחד, וככל שחלפו השעות והימים נדבקו יותר ויותר חרקים מרגיזים לשלט הפרסום, חשפו את צורת הזרנוק של הספריי, והדגימו, גם אם בעקיפין את עומצתו של קוטל החרקים.

אפשר לטעון ואפילו די בצדק כי מדובר בקמפיין דיי דוחה שגרם ליותר ממאתיים אלף יתושים ומעופפים להידבק לשלט הפרסום הכי מגעיל בהיסטוריה, ובכל זאת, מדובר בקמפיין שיצר באז ברחובות העיר וסביר שהעלה את נתוני המכירות של התכשיר הקטלני.

לייק לפטריה בפייסבוק