שיא השלמות: בר רפאלי משחקת פלייסטיישן

אם תמיד חלמתם שבר רפאלי תסתכל עליכם בעיניים ותגיד לכם שהיא פשוט לא יכולה בלעדיכם, החלום שלכם עומד להתגשם בתוך מספר שניות. מסתבר שבר רפאלי עושה גם חלטורות, אבל לנו לא אכפת. תנו לנו את בר רפאלי במיטה, כמה שאתם רוצים, ואיפה שאתם רוצים.

בפרסומת אינטרנט חדשה ללהיט החדש של סוני פלייסטיישן PS Vita, קונסולת המשחקים בגרסת המיני, בר רפאלי פותחת במונולוג המכוון אליכם הצופים. התסריט דיי צפוי, אבל כשבר רפאלי מנסה לפתות אתכם דרך המסך, זה לא ממש מעניין אף אחד. ברקע נראית פחית קוקה קולה זירו, והאינסטינקט הראשון הוא לחשוב כי מדובר בפרסומת למשקה הפופולארי. ובכן, אכן מדובר בפרסומת גם לקולה זירו, אבל המיין איבנט הוא מכשיר ה PS VITA. מדובר בפרסומת משולבת, היות וככל הנראה ZERO מימנה חלק מהמשכורת של רפאלי על הפרסומת הזאת, ותרמה לקמפיין של PS דרך אתר הגיימרים PlayScope.

הפרסומת קוראת לתושבי בריטניה וצרפת (בשתי פרסומות זהות, אחת מהן עם תרגום לצרפתית) להיכנס להגרלה ולנסות לזכות במכשיר המגניב החדש שבוע לפני שהוא יוצא אל השוק. בתכלס הפרסומת הזאת נראית כמו שכונה אחת גדולה, אבל כפי שכבר ציינו, מדובר בבר רפאלי וכל השאר לא באמת משנה או חשוב. כבר אמרנו אגב, שהכוכבת של הפרסומת היא בר רפאלי?




לייק לפטריה בפייסבוק