שוקה שלום, ולא להתראות

בדרך כלל קומיקאים נשרפים, בגלל הופעות יתר בכל חור בטלויזיה. המקרה של שני כהן הוא מעט שונה. נראה כי סדרת הפרסומות לתשעה מליון בכיכובה של כהן, היא בלתי נגמרת. בתקופה של כמה חודשים ספורים שחררו בתשעה מליון ים פרסומות בכיכובה של הפרזנטורית, שהתחילו בקול תרועה רמה ונגמרו במצב בלתי נסבל, בו אני לא יכול יותר לראות את הפרצוף של שני כהן על המסך.

אם יש משהו טוב בכל הסיפור הזה, הוא שהעונה החדשה של ארץ נהדרת מעבר לפינה, ואלא אם כן גם שם תמשיך כהן לגלם את דמות המזכירה של שוקה, צפויה לנו הפוגה קלה, ואולי דמויות חדשות שישכיחו מהציבור את אחת הדמויות היותר מעצבנות שנראו על המסך.

בשטיק עם שני כהן מיצה את עצמו כבר בערך 10 פרסומות קודם, וסוף סוף בפרסומת החדשה, החליטו במשרד הפרסום גילקמן נטלר סמסונוב, ללכת על קונספט מעט שונה, ובמקום לזרוק אל המסך עוד פרסומת בה שני כהן מקשקשת ומקשקשת עד שעוברות שלושים שניות, קיצרו את התפקיד שלה, ויצאו מהמשרד.

בפרסומת החדשה, נראה זוג מטייל ברחבי מוזיאון היסטוריה, בו מוצגים דינוזאורים, בני אדם קדמונים וכמובן… סוכן ביטוח. הרעיון של הפרסומת חביב למדי, ומציג מזוית קצת שונה את המסר אותו מנסה להעביר תשעה מליון לפיו סוכן ביטוח הוא בזבוז כסף, וכלי פרה היסטורי, שבעוד כמה שנים לא נשמע עליו. הטקסט של שני כהן קצר ולעניין, והבעל שאומר “מעניין איפה הקפיטריה” גם הוא מוסיף לצבע ולאוירה בפרסומת. בסה”כ, אם הייתה זו הפרסומת הראשונה בסדרה, יש סבירות מאוד גבוהה שהיינו מאוד אוהבים אותה. לאור המצב ולאור העובדה שכל כך הרבה אנשים שכל כך תפסו משני כהן, חושבים כעת שהיא מטרד טלויזיוני, נסתפק בלקבל את הפרסומת הזו בהבנה, ולתת קרדיט לחברים שם, שהחליטו לשנות כיוון. כמו שאומרים אנשים שאומרי םדברים: מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.


לייק לפטריה בפייסבוק