רק אביב גפן מחמם את אביב גפן – מכבי הום טור

אחרי שני הסיבובים הראשונים של הפרויקט, הופעות סלון של שלומי שבן ואסף אבידן והמוג’וז, בירה מכבי משיקים סיבוב נוסף של הום-טור, מסע הופעות הסלון שלהם, כשהפעם הכוכב הראשי הוא לא אחר מאשר אביב גפן. מדובר בתחרות, בה הזוכה יזכה לראות את אביב גפן ולהקתו מופיעים בסלון ביתו לייב מולו ומול החברים.

במסגרת התחרות הפעם, אתם הגולשים מתבקשים להעלות שתי תמונות. הראשונה – תמונת ילדות כלשהי שלכם, והשניה תמונה משוחזרת באופן כמה שיותר מדוייק של התמונה הראשונה, הפעם כשאתם בוגרים. כפי שאתם בטח יכולים להעלות על הדעת, מרחב התמרון והיצירתיות כאן הוא גדול, והרשת מלאה בדוגמאות לשיחזורים מהסוג הזה, שיצאו מדהימים.

הקמפיין המוצלח של מכבי, מלווה סרטונים עם אביב גפן, אשר הופקו במיוחד לצורך קידום התחרות ומסע ההופעות הביתי, סרטונים מצחיקים ביותר, כפי שרק ניתן לצפות מאביב גפן, זמר בחסד, וקומיקאי לא פחות מוכשר. סרטון הראשון שליווה את הקמפיין נקרא “רק אביב גפן מחמם את אביב גפן” והוא מציג את אביב גפן כאמן סנוב ועצבני, שלא מוכן שאף להקה תחמם אותו מלבדו, ומלא בדרישות מיוחדות עבור הופעת הסלון שלו. הסרטון מאוד מצחיק, אך הוא לא מצחיק כמו הסרטון השני ששיחררו במכבי, עם הופעת סלון מבויימת של אביב גפן, בה הוא אכן מחמם את עצמו, ועושה זאת על ידי קאבר בסגנון בוסה נובה הזוי לשיר הכי לא קשור לז’אנר – “לבכות לך”. אני מניח שגם בלי התחרות הזאת, אם היו משוחררים לרשת שני הסרטונים האלו, הם היו מצליחים לייצר צפיות רבות.



בנוסף, הקמפיין והתחרות מלווים באתר אינטרנט מיוחד, עם בלוג, הוראות השתתפות, וכל תמונות הגולשים המשתתפים בתחרות. מומלץ מאוד לשוטט באתר גם אם אתם לא מתכוונים להשתתף בתחרות, כי מדובר באמת בפרוייקט כיפי, מצחיק ומקורי.

לייק לפטריה בפייסבוק