רעידת אדמה בישראל

רעידת אדמה בישראל, כך מוסרים לנו בתשדירים החדשים של משרד הבינוי, היא רק שאלה של זמן. “אל תתנו לרעידת האדמה, לתפוס אתכם לא מוכנים”, מזהירים אותנו. אוקי. מחר בבוקר כולנו קמים ומתחילים לשפץ את הבית, לחזק אותו בבטונדות, לשים שקי חול מסביב, לתקוע משקופי סרק בתוך הבית ולהצטייד בשולחנות חזקים מספיק שניתן יהיה להתחבא מתחתם.

כן רבותי, מדובר באחד התשדירי םהמגוחכים יותר שנראו על המסך לאחרונה. לאחר השריפה בכרמל שתפסה את שירותי הכבאות והממשלה עם המכנסיים למטה, נראה שכולם רוצים דבר אחד. לכסות לעצמם את התחת. ואם כבר לכסות את התחת אז למה לא לעשות את זה עם בטון, וככה לפגוע בשתי ציפורים במכה אחת.

אז כדי שלא יגידו שאף אחד לא הזהיר, ואף אחד לא עשה כלום, החליטו במשרד הבינוי להקדים תרופה לרעידה, ולצאת בקמפיין באמצעות לפ”מ (לשכת הפרסום הממשלתית). כמובן, במקום לבזבז את הכסף על מיגון בתים, חיזוק יסודות במימון הממשלה ורעיונות הגיוניים מסוג אלה, החליטו שם לזרוק את האחריות על האזרחים. זה הבית שלכם, תתמודדו. באמת יש לנו עודף כסף בבוידעם. בשלב הזה פנו לנושא הכי רגיש – ילדים. נראה להם כמה ילדים שעוד שניה הלכו פארש רק בגלל שאתם ההורים לא דאגתם לחזק את הבית. 

חבל שבתשדיר השירות לא מסבירים לי, איך אני, רועי, שחי בבניין בן 8 קומות בפאתי ראשון לציון, אמור לחזק את יסודות הבנין שלי. האם אני אמור לעשות זאת לבד? האם יש מישהו שיממן זאת בשבילי? האם יש דרך בה אני יכול לחזק רק את החדר שלי או שאני חייב לדאוג לכל השכנים? מה פה קורה פה?

לא נורא. העיקר שיש תשדירים מפחידים, עריסה שנהרסה וילד קטן שגם רעידת האדמה לא העירה מהשינה.
שלא תגידו שלא הזהירו אתכם.

                   

                   

דירוג הפטריה:

 
פטרית הזיה.

לייק לפטריה בפייסבוק