צ’יטה רודפת אחרי אייל? גאונים

אני אוהב את אייל קיציס. זהו. אמרתי את זה. אני יודע שהרבה אנשים פיתחו בשנים האחרונות אנטי מסוים כלפיו, במיוחד בעקבות התפקיד החוזר על עצמו שלו בארץ נהדרת. שמעתי אנשים מפזרים משפטים כמו “הוא יודע לעשות רק דבר אחד”, “נמאס כבר מההנחיה המוקצנת הזו שלו” או “הוא לא מצחיק”. חברים, הייתי מאחל להרבה אנשים את החוש הקומי שיש לקיציס.

באופן קבוע, פרסומת אחר פרסומת, קיציס הוא הרוח הגבית של 012 סמייל. לא משנה איזה טקסט דוחפים לו לפה, יצא מזה בסופו של דבר משהו מצחיק. הפעם שלחו את קיציס לצלם פרסומת באפריקה. קיציס עובר על התסריט, מאחל אקונה מטטה (בשיבוש ניקוד) לבחור המקומי, ומפרגן בחצי התנשאות לתסריטאים על הרעיון המצחיק. מפה לשם, צ’יטה רודפת אחריו, תוך כדי שהוא מפזר משפטים מצחיקים כמו “מה עשיתי לך?” לאויר.

הפרסומות של 012 תמיד כיפיות, ואיכשהו מצליחות לא להתיש את הצופה. לא מבינים על מה אני מדבר? קחו למשל את שני כהן ופרסומות שוקה. הפרסומת הראשונה התקבלה באהדה גדולה על ידי הציבור שפרגן לכהן בענק (אני אישית, לא סובל אף אחת מהפרסומות בכיכובה), אך יתר הפרסומות הפכו בלתי נסבלות עד מביכות. אז מצחיק או לא מצחיק, קיציס מספק את הסחורה, והפטריה מפרגנת בגדול.

גליקמן נטלר סמסונוב, פרסומת חדשה ל 102 נטויז’ן, עם הפרזנטור, אייל קיציס.


לייק לפטריה בפייסבוק