סטיב בושמי יוצא מהארון – הערוץ החדש של YES

ביס לא מבזבזים זמן, ולאחר הפרסומת המוצלחת בכיכובו של אקי אבני  משיקים פרסומת חדשה לערוץ HBO שלהם, בכיכובו של השחקן המוכשר והכל יכול סטיב בושמי. כל הכבוד ליס שהצליחו לגייס את השחקן המוערך לככב בפרסומת, על אף שאני מניח שמדובר בחלק מהסכם רכישת זכויות השידור של הערוץ.

סיפור טוב, אף פעם לא מתחיל בהתחלה. כך נפתח נאומו של בושמי כאשר הוא מדבר מתוך ארון מתים מהודר, ומסביר לנו את סגולותיה של סדרה טובה. בהמשך, בהפקה מרשימה כפי שב yes כל כך אוהבים לעשות, מכוניתו של בושמי מתהפכת באויר, וארון התמים שלו מושלך אל הרחוב מתוך הרכב. בושמי כמובן, כיאה לסדרות מתח, כבר לא נמצא בארון. הוא ברכב אחר, נוסע אל עבר השקיעה ומזכיר לנו שבערוץ OH החדש של יס, אף פעם אי אפשר לדעת מה הולך לקרות.

אין ספק כי הדבר היחיד שניקח איתנו מהפרסומת הזו היא סטיב בושמי, ומעבר אליו הפרסומת דיי בינונית. לא ממש מצחיקה, לא ממש מעניינת, ולא יותר מידי מזמינה. אולי העובדה כי אינני חובב סדרות גדול משפיעה על כושר השיפוט שלי בנוגע לפרסומת, אך אל מול ההברקה והקריאייטיב המצויין בפרסומת עם אקי אבני, הפרסומת הנוכחית מחווירה. כך או כך, נראה כי מדובר בערוץ איכותי, וצופי yes יהנו ממנו. באשר לפרסומת – כוכב הוליוודי אמיתי יש רק אחד. קוראים לו אקי אבני, וכמו שאומרים באנגלית: וואנס יו וונט אקי אבני, יו קאנט גו באק.


לייק לפטריה בפייסבוק