סחבק לא פראייר – קובי שטח ואתר WOBI

אתר wobi.co.il הוא אתר חדש יחסית להשוואת ביטוחים. האתר יצא לא מזמן בקמפיין ויראלי חדש עם הפרזנטור האינטר-סלב קובי שטח. במוטו ברור. כולנו מכירים את עולם הביטוחים וכולנו מרגישים שלפעמים אנחנו יוצאים פראיירים. אתר wobi מבטיח לכם שזה לא יקרה לכם יותר. 2 סרטונים שוחררו לרשת, כאשר בראשון שטח מסתובב עם מגאפון ברחובות תל אביב ומציק לעוברים ולשבים, תוך שהוא מפציר בהם לא לשנות את ההרגלים הישנים ולהמשיך לצאת פראיירים. הסרטון השני והמוצלח יותר מבין השניים הוא קליפ מוסיקלי באותו נושא.

אם אתם מסתובבים ברשת לעיתים קרובות, סביר להניח שאתם מכירים את קובי שטח. אם לא, אני לא בטוח איזה רושם תשאיר ההיכרות הראשונה שלכם איתו. בסה”כ לשטח יש את כל החבילה: תעוזה, כישרון, הרבה חברים ומוטיבציה גבוהה. אולם, בכל הסרטונים שלו שצפיתי לא צחקתי. משהו באיש מעורר אנטגוניזם וניסיון יתר להצחיק אותנו. לפעמים, כמו שכבר גילו בפוקס (fox), פשוט הוא הכל, וקובי שטח הוא ההיפך המוחלט מזה. לכן אפשר לתהות מדוע בחרו באתר הביטוחים להשתמש דווקא בו כפרזנטור, ואפשר לענות לעצמכם באותה נשימה בתשובה – חברים. האיש מקושר, אנשים צופים בקליפים שלו, וזה הרבה יותר זול מלהביא סלב רציני.

בנוסף, אתם מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק המיוחד שמלווה את הקמפיין של wobi בו אתם יכולים לבדוק האם אתם פראיירים. קליק לפייסבוק.






דירוג הפטריה:

לייק לפטריה בפייסבוק