נערה עם שטח פרסום על התחת

אמנם המצב הכלכלי לא משהו, ורבים מאיתנו חשים לפעמים מאוד מאוד קצרים בכסף, אךתמיד שאתם חושבים שהגעתם נמוך, זיכרו כי יש הרבה יותר נמוך. צעירה חביבה מניו זילנד המגיבה לרוב לשם טינה בזנק, העלתה לפני מספר ימים לאתר trade me, אתר מקומי בניו זילנד בסגנון Ebay, מכירה פומבית עם הצעה לא שגרתית אשר תעזור לה לשפר במעט את מצבה הכלכלי.

בזנק מציעה להמונים שטח של תשעה סנטימטרים רבועיים על הישבן שלה, למטרת קעקוע בפרי סטייל. המשמעות: אתם מציעים הצעה כספית נדיבה – וזוכים לקעקע את היצירה הפרטית שלכם, גם אם מדובר בקעקוע של נפיחה, או של הדיוקן האישי שלכם, באותו ריבוע על ישבנה של בזנק.

כצפוי, הידיעה על המכירה התפשטה מהר כמעט כמו פתיחת פרופיל הפייסבוק החדש של גלעד שליט, ודבר המכירה הפך לנושא החם בניו זילנד ומחוץ לה. המחיר האחרון שהוצע עבור הזכות לקעקע את ישבנה של בזנק, עומד כרגע על 12,500 דולר, והיד עוד נטוינ. המכירה הפומבית צפויה להסתיים ממש בקרוב, בעשרים בינואר, ובזנק כבר הכריזה כי תתרום לצדקה 20 אחוזים מהמכירה.

יש לציין כי לא מדובר כמובן בקעקוע הראשון של בזנק שגופה עטור קעקועים. בזנק קיבלה כבר עשרות הצעות מניו זילנד ומרחבי העולם ומסרה בתגובה: “אני חושבת שזה מדהים שהעניין הפך גלובלי וויראלי באינטרנט. מכמה מדינות ניסו ליצור איתי קשר. כולם מדברים על זה, זה מגניב”. נראה כמה מגניב זה יהיה אחרי שיהיה לה קעקוע של היטלר בגודל 9 על 9 על פלח הישבן הימני שלה.

יש לכם מלא כסף מיותר?  רוצים לחגוג על חשבון התחת של הניו זילנדית? הציעו הצעה משלכם באתר trade me.

לייק לפטריה בפייסבוק