מקיירוסופט מציגה – מקלדת על כף היד שלכם

קבוצת חוקרים של מיקרוסופט המציאו את OmniTouch: דרך להפוך כל משטח, החל מהיד שלכם וכלה בקיר או שולחן, לסוג של מסך מגע. אפשר יהיה לתפעל מחשבון שיופיע לכם על היד, להקליד אימייל על השולחן הריק, לצייר על הקיר, או סתם לגרום לחתולים לצאת מדעתם.

“רצינו לנצל את שטח הפנים האדיר של העולם האמיתי”, הסביר הרווג’ בנקו, אחד המפתחים. “יד היא גדולה יותר מטלפון, שולחן הוא גדול יותר מטאבלט. אם נוכל לנצל את המשטחים האלה, נוכל לספק את כל היתרונות של ניידות, תוך הרחבת אפשרויות האינטראקציה של המשתמש.”

העיקרון הוא שילוב מוצלח בין מקרן לייזר ומצלמת-עומק, דומה לזו של הקינקט. המצלמה מזהה את המשטח שעליו מקרינים את התמונה, איך ולאן הוא זז, והמקרן מגיב בהתאם. גם מחוות שליטה שאנחנו מכירים ממסכי מגע רגילים, כמו לחיצה, גרירה, סיבוב וצביטה מזוהות על ידי המצלמה ומקבלות תגובה מהירה ומדוייקת.

(מתוך אתר  the gadget spot)

אין ספק כי מדובר בחידוש מגניב למדי, המקרב אות הימים בהם לא נצטרך מכשיר להקליד עליו, או מסך שנצטרך לסחוב איתנו. דמיינו איזה עולם נפלא זה יכול להיות. אולי מלבד העובדה שבמקום ציבורי כולם יכולים לראות מה אתם עושים. דמיינו לעצמכם שאתם מעוניינים לצפות בפורנו. מה תעשו אז? שאלה מעניינת.

לייק לפטריה בפייסבוק