מי תזכה להיות השידוך של קליק?

הקמפיין החדש לחטיף המוכר והטעים קליק, הוא פשוט מעולה. במסגרת הקמפיין המשיק את המוצר החדש – קליק במילוי במבה (נקרא לזה בוטן חטיפי, כמו שאומרת הפרסומת), עלתה פרסומת טלויזיה משעשעת במיוחד וקמפיין פייסבוק מרגש לא פחות.

בפרסומת הטלויזיה אנו נחשפים ליום חתונתם של קליק חמודי ובמבה חטיפי. הסיטואציה הכה מוכרת של חופה פלוס רב קשקשן, מעוררת אצל כל אחד מאיתנו את חוווית החתונה האחרונה שלו. הרב לא הפסיק לדבר, הרב חשב שהוא בכוכב נולד, הרב היה מצחיק, החופה ארכה שעה וכו’. בקליק לקחו את הסיטואציה הכי ישראלית-יהודית שיש ועשו ממנה צחוק בטוב טעם. הדיבוב של הרב מעולה, והדאחקה שהוא מריץ על הסבתא, נשמעת כמו דאחקה שחלק מהרבנים-הקומיקאים היו אומרים.



חברת אוסם הבינה זאת ראשונה כשהשיקה לפני מספר שנים את במבה במילוי קרם נוגט, שוקולד ובמבה זה שילוב מנצח. עכשיו גם בקליק החליטו לתת צ’אנס לשילוב המנצח, וזוהי אכן סיבה למסיבה מבחינתם. לכן בנוסף לפרסוומת הטלויזיה המאוד חמודות שנעשו על ידי משרד הפרסום ראובני פרידן, השיקו בקליק גם קמפיין פייסבוק מושקע ביותר. בעמוד הפייסבוק של לקיק, החלה תכנית הריאליטי המצויירת החדשה בכיכובו של קליק חמודי. התכנית מדמה את הריאליטי הידוע לשמצה “הרווק” רק שהפעם במקום גיא גיאור, אנחנו מקבלים את קליק חמודי, ובמקום ערימה של בחורות הזויות, אנחנו מקבלים 8 מתמודדות העשויות מבמבה, המתחרות על ליבו של קליק.

הפרק הראשון בסדרה כבר מופיע בעמוד הפייסבוק של קליק, ואתם הגולשים מתבקשים בכל שבוע להצביע למתמודדות האהובות עליכם, ובכך לקבוע מי תודח. בכל שבוע תודח מתמודדת אחת, עד שקליק ישיג את השידוך שלו. הסרטון בפייסבוק, מלווה בעשרות סרטונים ביוטיוב, בהשקעה יוצאת דופן, המציגים את האודישנים המצויירים של המתמודדות, ועוד קטעים הזויים ומצחיקים.



מי שעומד מאחורי הקמפיין הפייסבוקי של קליק היא חברת great interactive, שעשתה עבודה מצויינת והפיחה בסרטונים האלה רוח חיים נעורית ומשעשעת, עם בדיחות מתוחכמות והומור משעשע ביותר, ויש היגידו, מופרע מעט. כבר בפרק הראשון לדוגמה, אחת המתמודדות מתה. צריך ביצים דיי גדולות כדי להתחיל כך את הקמפיין.

בשורה התחתונה – מדובר בקמפיין מגניב, צעיר, מצחיק וכיפי במיוחד לצפיה. אני לא בטוח שהוא יעורר באז עצום ברשת, אבל הוא בטח יקבל את תשומת הלב הראויה. כל הכבוד חברים, עבודה מצויינת.

לייק לפטריה בפייסבוק