מיסטר נייס גאי באיילון

אם אתם בגיל הנכון, בזמן הנכון, ובמקום הנכון, או יותר נכון, כמעט בכל מקום, ודאי נתקלתם ב”מיסטר נייס גאי” הקטורת שמשגעת את המדינה. כמובן, מדובר בתחליף ההופך לתופעה למחסור שפקד את הארץ בגראס וחשיש. מי מכשם שעוקב אחרי הכתבות באינטרנט, יודע שכבר כמה חודשים, שקשה מאוד להשיג סמים קלים בארץ. “מיסטר נייס גאי” ו”מבסוטון” הם שני תחליפים העשויים לרוב מחומרים כימיים למיניהם היוצרים תחושה המדמה את השפעת הגראס.

רבות כבר דובר על מידת האמת בפרסום על החומר הזה. לכולם ברור כי מדובר בחומרים אסורים, אבל כל עוד החומרים האלה לא נמצאים ברשימת החומרים האסורים במדינה, הם במסגרת החוק. המון כתבות בעד, כמות גדולה יותר נגד, ועדויות של צעירים רבים באשר להשפעות השליליות של החומר הזה. אז נכון, החומר הזה מוגדר כחוקי ונמכר לעייני כל בפיצוציות ברחבי הארץ. אך האם ראוי לפרסם את המוצר הזה על גבי שלט חוצות באיילון?

את השאלה הזו שאלה את עצמה נערת הפטריה, כאשר חלפה באיילון, בין מחלף השלום ללה-גווארדיה, וראתה בשלט חוצות המנסה לגרום לה לקנות את “מיסטר נייס גאי”. השלט לא צולם אך הכיל את הטקסט הבא: “הקטורת שמשגעת את המדינה! ברחבי הארץ ובחנויות המפעל. חפשו אותנו בפייסבוק..” אז אכן, חיפוש קל מצא אותם גם בפייסבוק, שם גם ניתן להשיג את ה”קטורת”. בקיצור, העולם השתגע, ובישראל מפרסמים סמים באיילון.

לייק לפטריה בפייסבוק