לראות היפה והחנון עם זורנזון והחנונים

את הפרק האחרון של היפה והחנון 2, פרק מספר חמש, ראיתי בחברה הקבועה – חבורת החבר’ה הכוללת בין היתר את האיש והאגדה, או האיש בלי האגדה, גיא זורנזון. בנוסף, לערב חד פעמי, הגיעה חבורת הבנים מהיפה והחנון 2, לתת כבוד לזורנזון ושגיא, שהתחרו ראש בראש בחדר הניפויים. המפגש נערך בדירת מסתור בראשון לציון, על מנת למנוע ביקורים מיותרים של אישים לא רצויים ותחת מעטה מסתורין אפל ונרחב.

כמובן, שתמונות מהמפגש הזה, לא פורסמנה כעת לפני המייקאובר כדי למנוע הדלפות וספויילרים. המסקנה הבודדת אליה כן ניתן להתייחס לאחר המפגש הזה היא: גבירותיי ורבותיי לא תאמינו. מדובר בחנונים על אמת. הרבה נאמר על הקאסט של היפה והחנון. זורנזון הוא לא חנון אמיתי, סתם בנאדם רגיל. אור בכלל חתיך הורס ויכלו לקחת כל אחד אחר עם זקן עבות להיות במקומות. שגיא נורמאלי, אלון סתם מעצבן ועוד. ובכן, לאחר סקירה מהירה, ועוד ערב בפאב, ניתן לקבוע חד משמעית. המכנה המשותף בין הבנים הללו היא היותם לחלוטין חנונים. חנונים, לפי הגדרת ערוץ 10 הם לא בהכרח אנשים המסתובבים עם שלייקעס, משקפיים, ונוסחאות פיזיקליות בראש. חנונים הם בסה”כ אנשים שמאוד קשה להם להתמודד עם בנות.

שרשרת האירועים המצחיקה שהתרחשה באותו ערב בזמן התכנית ובפאב בו חגגנו אחר כך תישאר בגדר נעלם עבורכם. אבל אני הייתי שם. אני חוויתי את התופת ונשארתי בחיים כדי לספר. מה יש לספר? לא הרבה. לגבי הפרק עצמו, זורנזון שוב נשדד במשימה. לדעת רוב הצופים בהקרנה העימות החזיתי של זורנזון עם פינס ודורין אטיאס היה נועז ומצחיק. ביקורת האופנה שלו הייתה אדירה, וגם דורין אטיאס הצליחה להחוויר כשזורנזון הכריז שהיא, לא נכנסת לזורנzone.

מחר בערב – פרק המייקאובר הידוע לשימצה. בינתיים, הציטוט הנבחר של גיא זורנזון מתוך הפרק האחרון. נראה את אלכס מייצר משפט כזה.

לייק לפטריה בפייסבוק