כמה חיכיתם לזה. גלעד שליט פתח פרופיל פייסבוק

אחד מהשאלות שהכי סיקרנו את הגולשים לאחר חזרתו המרגשת של גלעד שליט הביתה, הייתה האם הוא יפתח פרופיל פייסבוק. העולם השתנה בחמש השנים שלו בשבי, וגלעד היה צריך זמן כדי להכיר את העולם החדש. עבור טכנופוב כמוני, גם שנה לא הייתה מספיקה על מנת להדביק את הפער. גלעד שליט כנראה לומד מהר, ולפחות על פי הדיווח ב mynet, פתח גלעד שליט פרופיל פייסבוק אישי. מתוך הכתבה:

כמה ימים אחרי שחזר לביתו במצפה הילה, דווח על ידי משפחתו כי גלעד משלים פערים ולומד על הפופולאריות הרבה שרכשה הרשת החברתית בזמן ששהה בשבי.בשלב הזה לא ניתן להציע לו חברות, לשלוח לו הודעות, לכתוב לו על הקיר או להגיב באיזו שהיא צורה על דברים שהוא מעלה. בנוסף שליט עדיין לא התקין את החידוש אחרון של הרשת: הטיים ליין (המאפשר עדכון רציף של כל הפעילות של החבר מהרגע שפתח חשבון).

נכון לעכשיו יש לשליט מספר מועט של חברים ברשימה (הכוללים את אחותו וחברים קרובים) אבל עם זאת, נדמה כי הוא ניחן בחוש הומור כשהצטרף לקבוצה הנושאת את שמו ושקראה לשחרורו. הקבוצה הנ”ל מונה יותר מ-300 אלף חברים ומטבע הדברים אינה פעילה עוד.מלבד זאת שליט, ששוחרר באוקטובר 2011 משבי החמאס לאחר כחמש שנים בשבי, המליץ על לינק לכתבת וידאו של “הסל המשוגע ביותר של שנת 2011” המראה סל ניצחון של כדורסל מכללות בארצות הברית.

אביו נעם שליט מסר בתגובה: “הוא ילד גדול. הוא פועל באופן עצמאי, לא אני הכתובת לשאלתך. אבל ידוע לי שהוא פתח כרטיס בפייסבוק”.

ועל זה נאמר: איחלתי לחייל בהצלחה.

צפו בכתבה גם בחורימבה.

לייק לפטריה בפייסבוק