נשים ממאדים, גברים הם סתם קופים

קמפיין חדש למסטיק הישן והאהוב, מסטיק עלמה. בתמימותי, חשבתי תמיד שמסטיק עלמה הוא מסוג המותגים האלו, שלא צריכים פרסום. המסטיק טעים, העם אוהב את עלמה, ולמרות שדרוג המסטיק לאריזות שונות ומשונות במקום האריזה הישנה והטובה של חמישית מסטיקים ארוכים, תיארתי לעצמי שזהו מותג על אוטומט.

ובכן, כרגיל, התבדיתי, ואפילו מסטיק עלמה זוכה לקמפיין נרחב תחת הכותרת “למען העלמה הישראלית” הכולל פרסומת מוזרה בטלוויזיה וקמפיין באינטרנט. הפרסומת עצמה בעייתית למדי לטעמי. אין ויכוח על כך שימית סול היא מתוקה אמיתית, וסוג של פרצוף מבוזבז על המסך שלנו. אז ימית סול יש, וזה נחמד, אבל למה לעזאזל בחרו במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי להציג את הגבר הישראלי כשימפנזה לא מפותחת? מה, אין לנו רגשות? אמנם אנחנו קופים, אבל האם צריך לשים לנו מראה מול הפרצוף? ומה הקשר למסטיק?

בפרסומת ימית סול המתוקה מסבירה לנו למה קשה להיות עלמה בישראל. הרי כל עלמות החן בישראל הן מושלמות ונשואות או יוצאות עם קופים לבחירתן, אשר לא מצליחים לספק את הסחורה ולרצות את האדונית שלהם. לקוף הישראלי אין טעם בבגדים, הוא אומר לאשתו שהיא שמנה, נותן לחברה שלו שלט של פלייסטיישן ליום ההולדת, וכמובן, בשאר הזמן הפנוי שלו צופה בטלויזיה תוך כדי שהוא אוכל בננה. אההמ… על חוק לשון הרע החדש שמעתם? אז תביעה ייצוגית מטעם קופי ישראל, בדרך לשולחן המערכת שלכם. מזל באמת שלנשות ישראל יש רגע קטן של נחת כשהן לועסות מסטיק עלמה. אין הרי דבר אשר אלגנטי יותר מבחורה לועסת מסטיק, ובטח ובטח מסטיק עלמה.

ובכן, היה שם רעיון לא רע. דאחקה נחמדה, קופים, ימית סול, מסטיקים וכו. אבל התוצאה היא פרסומת מעט הזויה, שהמסר שלה לא ממש ברור. אוקי, אולי הוא דיי ברור, אבל בהחלט לא קשור. העלמה הישראלית יודעת להסתדר טוב מאוד, ושאף אחד לא יספר לי סיפורים.

בנוסף, העלו בעלית עמוד נחיתה ייעודי, בו בנות ישראל מתבקשות לכתוב מה מפריע להן בגבר שלהן, ועלית תפיק מההצעות המצחיקות יותר סרטונים נוספים בסדרת הפרסומות של מסטיק עלמה. ובונוס קטן: אם תקליקו חמש פעמים ברצף על ימית סול בעמוד הנחיתה, תחכה לכם הפתעה מטופשת.



לייק לפטריה בפייסבוק