חיש גד שלפו את דודי בלסר מהבוידעם

גיתם BBDO, בפרסומת חדשה לכרטיס הגירוד ה(לא)משתלם. עלמת החן הנחמדה דמיינה את החתונה המושלמת. לשם כך אירגנה את ארקדי דוכין בביצוע סוחף וממוסחר ל סה-לה-וי, שף מפורסם כאחראי על המנות המושלמות (פלצניות) מהמטבח, את קישוטי הפרחים הכי יפים, את המעצבת גלית לוי שתעצב את השמלה הכי יפה (יקרה), וכמובן, היישר מהנפתלין, דודי בלסר כחתן המושלם. אך אבוי, הכלה התבלבלה וגילתה ברגע האחרון שבמקום דודי בלסר, היא קיבלה קופיף ישראלי מקומי כחתן. ככה זה, הכל אפשר לקנות בכסף, חוץ מבעל יפה. מוזר שהפוך זה דווקא עובד. גבר יפה יכול לקנות בכסף אישה יפה

לא ברור מאיפה נשלף דודי בלסר. בלסר, עד לא מזמן שחקן כדוריד, מצטלם לקמפיינים, מככב בפרסומות ומושא הערצתן של בנות ישראל נעלם יום אחד כלא היה. אומרים שהלך ללמוד, להתמקד בעסקים וכו’.  במקרה של בלסר לא מדובר ב”עלייתו ונפילתו” אלא לחלוטין בבנאדם שכנראה מאס מהעיסוק המתמשך במראה שלו. כיף לראות אותו שוב על המסך. האמת, כמה שקשה לי לומר זאת בתור גבר, נראה אפילו טוב יותר מבעבר.

בחזרה לפרסומת. אני לא חסיד של מפעל הפיס. ההגרלות האלה מטופשות בעיני, גוזלות כסף מאנשים שגם ככה אין להם אך חיים בסרט שיום אחד יביאו את המכה והכל יסתדר. לכן, תמיד עולה בי תחושת בחילה קלה כשאני רואה פרסומות למפעל הפיס. אם להתייחס לפרסומת כפרסומת מבלי לבקר את המוצר, היא נחמדה, ופחות או יותר מעבירה את המסר. רוצים לבזבז את הכסף שלכם ממש? תמלאו לוטו. רוצים לבזבז כסף אבל מידי פעם לקבל כמה שקלים חזרה ולבזבז אותם על כרטיס נוסף? חישגד. אה, ואולי תתחתנו עם דודי בלסר.

                   

דירוג הפטריה:

לייק לפטריה בפייסבוק