זה הזמן ללכת לשירותים

כולם מכירים את הקטע הזה, בו אתם יושבים בקולנוע, כמה דקות לפתיחת הסרט, מרגישים כי שלפוחית השתן שלכם מתחילה להשמיע סימני חיים, ומתלבטים אם ללכת לשירותים לפני פתיחת הסרט. מצד אחד, הסרט עוד לא התחיל, ולא תרצו להחמיץ חלקים ממנו בהמשך, ומצד שני אתם מתים על הפרסומות והפרומואים. בבנק אמריקאי בשם 1st Bank מבינים אתכם. חכו ותראו.

הסופרבול הולך ומתקרב, ומעבר להיותו אירוע הספורט הגדול בעולם, הוא נתפס בעיני רבים גם כאירוע הפרסום הגדול בעולם. מליוני דולרים נשפכים על ספוטים של מספר שניות במהלך המשחק, וכמו בכל שנה, החברות המפרסמות השונות מנסות להתעלות על עצמן ולייצר את הפרסומת המקורית והמצחיקה ביותר.

הרף כידוע, הוא גבוה מאוד, ובמהלך השבועות האחרונים כבר הצגנו בפניכם כמה וכמה פרסומות סופרבול מוצלחות ביותר. הפרסומת הבאה, היא ככל הנראה אחת המוצלחות שבהן אם לא המוצלחת מכולן. תמיד נשאלת השאלה, כמה כבר ניתן לחדש? איך ניתן להמציא את הגלגל מחדש? ב1st Bank, בנק אמריקאי, יצרו השנה פרסומת מיוחדת, ושונה בנוף הפרסומות המוכרות. לא נחשוף את עלילת הפרסומת (הלא כל כך מורכבת בלשון המעטה) כדי לא להרוס לכם, אך כן נאמר כי ב- 1st Bank מצאו פיתרון לאחת הבעיות הנפוצות בזמן צפייה בסופרבול – הרצון לראות גם את המשחק וגם את הפרסומות.


לייק לפטריה בפייסבוק