ויקי כנפו בדרך למגה בול

פסח מתקרב ועימו גל הפרסומות לרשתות השיווק הגדולות לקראת גל הקניות לחג. השחקניות הראשיות במערכת השנה הם מגה בול ושופרסל המתחרות ביניהן כבר תקופה על סל הקניות הזול ביותר. נראה שבכל הפסקת פרסומות תוכלו למצוא פרסומת של אחת משתי הרשתות הללו שלא בוחלות באמצעים, מוציאות הון תועפות על פרסומות ולא שוכחות לנסות להכפיש האחת את השניה. כבר לפני כשנה נחצה קו אדום שלרוב אינו נחצה בפרסום כאשר הרשתות החלו להזכיר זאת את שמה של השניה בפרסומות. מאז התותחים רועמים והאקדחים יורים לכל הכיוונים.

במגה בול הולכים על קו בו מנסים להוכיח לנו באי אילו דרכים שסל הקניות שלהם פשוט יותר זול. הם דואגים להציג משפחות גדולות, בעלי עסקים ואחת, ויקי כנפו ועוד אי אילו אחרים שאומרים לנו דוגרי, מגה בול יותר טובה. כי זה העם אומר. כמו כן משווים שם סלי קניות ובודקים את ההבדלים. כמובן, לנו הקהל אין דרך לדעת מה כלל סל הקניות הזה. גם אני יכול לארגן סל קניות שיצא יותר זול במכולת השכונתית שלי ולא במגה בול. הכל תלוי במוצרים ומבצעים. ויקי כנפו אמנם תמיד משועשעת אבל זה לא מה שיגרום לי לעשות את הקניות שלי שם.





שופרסל גם היא אינה בחולת באמצעים. לאחרונה גייסה לשורותיה את צביקה הדר, וכמעט אפשר דרך הנחמדות המזוייפת שלו, לא לשים לב לכך שגם שופרסל נכנסת במגה בול. באחת הפרסומות למכה בול, נראה מוכר בדוכן פלאפל המסביר כי את כל הקניות שלו הוא עורך במגה בול. בשופרסל לא נשארו חייבים והעלו את הפרסומת הבאה:


המלחמה בעיצומה. אתמול בגמר האח הגדול, פרסומת הגמר הייתה של שופרסל. צביקה הדר סיפר לנו שוב על 1000 העובדים של שופרסל העוסקים בהשוואת מחירים. עוד נסיון נואש להגיע אל ליבנו וליצור אמינות. סביר להניח שנמשיך לראות בזמן הקרוב המון פרסומות מטעם 2 הרשתות. יש פתגם שאומר “שניים רבים, השלישי לוקח”. אני והמשפחה שלי עושים את הקניות שלנו בחצי חינם. הרשתות האחרות כמו רמי לוי למשל, יוצאות נשכרות מהמלחמה הזאת.

לייק לפטריה בפייסבוק