הפרסומת החדשה של נייק – NIKE MAG


נייק בשיתוף ebay והקרן של מייקל ג’יי פוקס למחקר וריפוי מחלת הפרקינסון, החזירו מהעתיד את הנעליים המגניבות ביותר שייצרו אי פעם,   מדובר על NIKE MAG – מהסרט בחזרה לעתיד II , נייק הרימו את הכפפה וייצרו נעליים זהות לאלו שהופיע בסרט מ 1989 וניתן לראות שהן זהות לחלוטין (חוץ מהעובדה שהן לא קושרות את עצמן כמו בסרט), בכל יום יעלו ב ebay 150,000 זוגות למכירה פומבית, ההכנסות מהמכירה יילכו לקרן של מייקל ג’יי פוקס למחקר וריפויי מחלת הפרקינסון.

כחלק מהשקת הקמפיין נייק יצאו עם פרסומת בהשתתפות חלק מהקאסט של הסרט (כריסטופר לויד, מייקל ג’יי פוקס ועוד) וכמו כן כוכב הNBA קווין דוארנט.
במהלך הפרסומת אנחנו חוזרים אל הקניון המיתולוגי מהסרט – lone pine mall  ,  קווין דוארנט הגיע לקניון לקנות נעליים,  המוכר מראה לו את הדגם החדש שהחזירו מהעתיד NIKE MAGE, לפתע ד”ר אמט בראון מגיע משומקום עם הביגוד ה”אפנתי” שלו ומחפש נעליים, המוכר מראה לו את הדגם החדש שהראה לקווין דוארנט והוא חושב שהוא נמצא בשנת 2015 (בסרט בחזרה לעתיד II העלילה התרחשה ב 2015) , המוכר אומר לו שהוא נמצא בשנת 2011 , אבל בראון כבר בורח לדלוריאן.

נקווה שיירתמו למטרה שהקרן של מייקל ג’יי פוקס מנסה להשיג, ושייתנו כמה שיותר בידים ב  ebay , הנעל עצמה קצת נראית מגושמת אבל העיקר פה הוא המטרה, בכל אופן תמיד כיף לשמוע את מוסיקת הרקע של בחזרה לעתיד.

כל מה שיש להגיד על נייק זה מחסובק עליכם,
בגלל הgood will קיבלתם 5 פטריות :)


לייק לפטריה בפייסבוק