דילים חמים ברשת – הטיפ השבועי של האיש הורוד

השבוע אנחנו מתחילים במדור חדש בשם “דילים חמים ברשת”,  אחת לשבוע נעלה פוסט מיוחד, בו נפרוס בפניכם פעילויות ותחרויות אשר מתנהלות ברשת החברתית, כחלק מפעילות השיווק של מותגים ועסקים שונים. את התחרויות אנו לוקחים מאתר contest – אתר המרכז תחרויות ברשת, אשר משתף פעולה עם אתר הפטריה במדור זה.
יש לציין כי ה’פטריה’ אינה מנהלת התחרויות הללו אלא ממליצה עבורכם הגולשים על מבצעים, דילים שווים ותחרויות רשת אשר מאפשרים לקבל דברים שווים – חינם!

1.סלופארק מחלקת 200 שעות חניה חינם בתל אביב!
בעמוד הפייסבוק של סלופארק יצאו בתחרות מגניבה בה מחלקים 200 שעות חניה חינם בתל אביב.  הקמפיין החל בימים האחרונים ונראה שהוא הולך להיות לוהט. למעבר לעמוד הפעילות של סלופארק הקליקו כאן.

2.אספקת יופלה שטוזים לשנה שלמה!
תחרות תמונות תינוקות ישנים, המנצח מקבל אספקה לשנה של יופלה, למעבר הלעמוד הפעילות של יופלה הקליקו כאן.

3.כרטיס זוגי  לטיסה + הופעה של coldplay בלונדון
גלגל”צ מציעים לכל הגולשים אשר ידרגו את המצעד להשתתף בתחרות בה הזוכה יקבל כרטיס זוגי + טיסה להופעה של קולדפליי בלונדון. הקאצ’ היחידי הוא שעל מנת להיות הגולש הזה שטס בכיף שלו להופעה, עליכם לענות על 5 שאלות בזמן הקצר ביותר. התשובות בפוסט באתר Contest.

4.טיסה חלומית לתאילנד – תחרות מוטרפת של מרוץ למיליון בשיתוף ספרינג
ספרינג יצאה בשיתוף פעולה עם המירוץ למיליון לתחרות בה אתם צריכים להשתמש באפליקציה ממש מגניבה של חיפוש 8 בקבוקי ספרינג המוחבאים בתמונה ענקית שעליכם לגרור ולעשות זום אין והאוט כדי למצוא.

5.הגרלת כרטיסים להופעה של  היוצרת הצעירה והמוכשרת – מאיה איזקוביץ
זמרת צעירה שפרצה לאחרונה לתודעה עם אלבום בכורה מצוין safe & sound שמתוכו יכול מאוד להיות ששמעתם ברדיו את השיר is it alright .

6.בואו לזכות ב’ואן גוך’ – תחרות הפייסבוק של וודקה ‘ואן גוך’
בעמוד הפייסבוק של וודקה ‘ואן גוך’ יצאו לאחרונה בתחרות פייסבוק חדשה,  עליכם להשלים את המשפט: “נכנסתי לבר – הזמנתי ואן גוך קרמל ופתאום… ” הסטטוס המקובל ביותר שיקבל את מירב ההצבעות יזכה את הגולש שכתב אותו בלא פחות מ 10 בקבוקי ואן גוך.

שיהיה בהצלחה לכולם,

מומחה לקידום אורגני ויוצר תוכן ותיק בעולמות טכנולוגיה, צרכנות, סקירות והשוואות מוצרים, פנאי ובידור.
במידה ועלתה לכם שאלה בנוגע לתוכן שקראתם בכתבה מוזמנים לפנות אלינו למייל [email protected] ונשמח לעזור לכם.

לייק לפטריה בפייסבוק