דביר בנדק שר סרנדה היברידית לגולש פייסבוק מבסוט

זוכרים את הקמפיין האחרון של מזרחי טפחות עבור “בנקאות היברידית” , בו דביר בנדק ואלון זמק שרים סרנדה מתחת לחלון של גידי כדי להודיע לו שהוא לא צריך להיות יותר בדד? אז השבוע, קיבל הקמפיין הזה טוויסט נחמד ממקום לא צפוי.

גולש פייסבוק בשם איתי, פתח עמוד פייסבוק בו הוא קורא לדביר ולאלון, להגיע ולשיר לו סרנדה מתחת לחלון כפי שעשו במקרה של גידי, היות והוא מרגיש בדד בבנק שלו וישמח למעט תשומת לב. צוות המדיה של מזרחי טפחות, הצליח להיחף בצורה כלשהי לעמוד הפייסבוק, ולאחר שהנושא נבחן, החליטו לשתף פעולה עם הבחור החביב.

השבוע בשעת בוקר מוקדמת, הגיעו בנדק וזמק לכניסה לבניין בו גר איתי (כפי שזה מרגיש בסרטון – בתיאום מראש), והחלו לשיר לו סרנדה היברידית שחיברו במיוחד בשבילו. זו דוגמא מאוד מוצלחת לחברה שמעריכה את הלקוחות שלה ומוכנה להגדיל ראש ולצאת מהשבלונה המקורית רק כדי לרצות גולש פייסבוק אחד, שבסך הכל רצה סרנדה מדביר. הסרטון הזה עושה שירות טוב למזרחי טפחות, ואני מניח שלפחות את איתי, הם הרוויחו בתור לקוח. ואתם הגולשים, מה אתם למדים מהסרטון הזה? נכון מאוד! לפעמים יוזמה טיפשית שכזאת יכולה להניב עבורכם תוצאות לא רעות. אני בדרך לדף הפייסבוק של בן אנד ג’ריס, לבקש מהם שיבואו להאכיל אותי בגלידה. דיווחים בהמשך.


לייק לפטריה בפייסבוק