גם אני אשכב עם גלעד שליט כשיחזור משבי החמאס – תעלול מדיה למתקדמים

לפני כמה דקות כשראיתי את הקבוצה החדשה הזאת בפייסבוק, לרגע לא האמנתי למראה עייני. התגובה הבאה שלי הייתה פרץ צחוק עז. הקבוצה החדשה שנפתחה בפייסבוק קוראת לעזור לגלעד שליט מזוית קצת אחרת. היה ברור שמישהו יקפוץ על העגלה הזו בעודה דוהרת וינצל את כל הסופה התקשורתית הזאת בנושא שליט לקצת בלאגן אינטרנט קלאסי. להלן מטרת הקבוצה כפי שמוצגת בדף הפייסבוק:

גלעד שליט כבר 1530 יום בשבי החמאס.

דווקא ברגעים בהם אנו עושים מאמצים גדולים לשחרר את גלעד שלנו משוביו, מגיעים ממנו מכתבים המעידים על שברון ומצב רוח ירוד ודכאוני, כמעט חסר מוטיבציה.

אנו, “בנות למען גלעד שליט” (ע”ר) לוקחות על עצמינו משימה נשגבת וחשובה כדי להפיח רוח נוספת של תקווה, רצון ומוטיבציה בליבו של החייל הכי אהוב במדינה.

אנו מודיעות בזאת על הסכמתינו ורצונינו לקיים יחסי מין מלאים עם גלעד היקר כשיחזור משבי החמאס.
בכך, ניתן לגלעד שלנו סיבה נוספת לרצות לחזור הביתה אלינו, אל המשפחה, אל העם, אל המדינה.

כולם כבר מכירים את התסריט. חלק מהאנשים, כמוני, יצחקו, יעריכו את היצירתיות, אך יחשבו בלב כי אולי זה עוד מוקדם מידי לצחוק על הנושא. השאר, שהם כנראה הרוב, יזדעזעו עד עמקי נשמתם וכמובן לא יוותרו על תגובה נזעמת. אלה שצחקו ינסו להרגיע את אלה שהשתוללו וכך הלאה. מפה לשם יצבור העמוד מאות עד אלפי לייקים, ובעלי העמוד יחייכו כל הדרך על המיזם הטיפשי הבא. כמו שנאמר בקהלת: “מה שהיה הוא שיהיה ומה שנעשה הוא שיעשה, ואין חדש תחת השמש”

מצחיק או לא מצחיק? מוקדם מידי או בדיוק במקום? מה אתם אומרים?

 

לייק לפטריה בפייסבוק