בזק בינלאומי מוציאה את התוכי להורג

בפרסומת החדשה של בזק בינלאומי, עם התוכי המעצבן והמפורסם המדובב על ידי האיש הכי פחות מצחיק על המסך, שלום אסייג, קרה משהו שלו חיכיתי כבר שנים. כן גבירותיי ורבותיי, ממש כמו סדאם חוסיין, או מועמאר קדאפי, הוצאתו להורג של התוכי של בזק התרחשה אל מול עיני המצלמות. רגע אחרי שהוא מפזר לאויר את המשפט האלמותי “living for nothing or dying for something”, מתחבר התוכי לחשמל, ומשלים את כבל הרשת התת ימי החדש של בזק בינלאומי, תוך שהוא מתחשמל (בתקווה) למוות.

אז אמנם, הפנטזיה שלי הייתה קרובה להתממש, אך צפיה בפרסומת עד הרגע האחרון שלה מגלה שהתוכי חיי ונושם, וכנראה ילווה אותנו לעוד מספר רב של פרסומות, עד שיימצא פרזנטור אנושי ו/או חיה אחרת שמוכה לגלם את תפקיד החלטורה הזה. שלא תבינו לא נכון. המון אנשים אמרו לי שהפרסומת האחרונה עם התוכי, היא דיי מצחיקה. אבל אני, פשוט לא מסוגל לסבול את שלום אסייג. ההומור שלו כל כך מיושן, שהוא גורם לי לרצות לשים קץ לחיי כשאני צופה בצחוק מעבודה או בפרסומות התוכי. התוכי הזה היה יכול להיות אייקון תרבותי, אם רק היה נבחר מישהו אחר לדובב אותו.


שלום, אני מצטער. אתה באמת בסדר ויש לך יופי של קריירה, ואפילו הצלחת להביא לעולם ילד, שהוא פחות מצחיק ממך, שזו משימה לא פשוטה. אבל חלאס. חלאס עם המבטא הזה, חלאס עם בדיחות הקרש האלה, פשוט מספיק. קח דוגמא מקיציס ב 012. הומור הוא לא דבר מסובך. אם יש לך את זה, מגניב. אם אין לך, שחרר.

השירות החדש של בזק, הולך להיות מטורף. כבר שמעתי על חווית הגלישה ברשת החדשה והשמועה אומרת שמדובר בחווית גלישה שעוד לא הכרנו. יכול להיות שהפרסומת עובדת, ומביאה לתודעה את הרשת החדשה, אך בכל זאת, אני לא יכול לסבול יותר את התוכי. כבר עדיף שמר אבוקדו, אלי אילדיס, ידובב אותו במקום. עד אז, בואו נקווה שבפרסומת הבאה, התוכי של בזק כבר לא ישרוד.


לייק לפטריה בפייסבוק