אמא, אבא, קניתי לכם דוב! אולד ספייס ממשיכים להשתולל

רבות דובר על מסע הפרסום האגרסיבי של אולד ספייס, שהחל לפני כשנה וחצי, בכיכובו של מוסטפה, השרירן השחור, ששיגע את אמריקה והעולם. הפרסומת ההיא (הסתכלי על האיש שלך, עכשיו אלי, עכשיו שוב אל האיש שלך ושוב אלי וכו’) הייתה על גבול הגאונית, והחזירה תא אולד ספייס אחרי שנים של דשדוש ישירות לאור הזרקורים. מאז אותה פרסומת, הגיעו עוד עשרות כמוה, באחד הקמפיינים הכי מוצלחים שידע עולם הפרסום. סרטוני המשך בלי סוף, חיקויים ברשת והוגלשים שהשתתפו בקמפיין על ידי מתן רעיונות לסרטוני המשך.

לפני מספר ימים, נחשפתי לקמפיין החדש של אולד ספייס, לקראת תקופת החגים. סוף סוף ירדו שם מהקונספט הרגיל והחליפו כיוון והתוצאה היא קמפיין מצחיק לא פחות, למוצר חדש, מצחיק עוד יותר – דאודורנט באריזה אישית בצורת דוב. לא ברור מי האידיוט הגאון שחשב על המוצר הזה, או על סרטון הפרסומת שלו, אבל מי שזה לא יהיה, הייתי רוצה להעביר אתו ערב. או לילה.

סרטון הפרסומת, מציג שלל דמויות אמריקאיות טיפוסיות, אותן מגלם שחקן אחד, והסרטון עצמו הוא כמו סרטון מכירה של ערוץ הקניות. הפרזנטור מסביר על המוצר החדש, הקהל שואל שאלות, ואתם זוכים ל3 דקות של צחוק איכותי, הומור משובח, ופארודיה מצוינת על סרטוני המכירה של מוצרים הזויים וקיקיוניים. מה שמצחיק הוא, שהמוצר הזה באמת קיים, והוא באמת מוצע למכירה בעמוד הפייסבוק של אולד ספייס. אולד ספייס מוכיחים שוב שהם יודעים מה הם עושים, יש להם הומור בריא, והם כאן כדי להישאר. וכמו שאומרת המורה טובה: עלו והצליחו.

לייק לפטריה בפייסבוק