איב כובשת את זורנזון, אלכס הוא האש פאפי

הפרק החמישי של היפה והחנון, היה אולי המוצלח ביותר עד כה. הכל טוב ויפה עד שחבורה של חנונים צריכה למשש את החזה של בת הזוג שלהם בפריים טיים. אז מה היה לנו? גיא זורנזון, האיש שלנו ביפה והחנון, בהופעת ענק. פתיחת הפרק הוקדשה לו ולבת זוגתו החדשה והמגניבה ביותר איב. גיא פינק אותנו כבר בתחילת הפרק במגוון יציאות מצחיקות, וחפירות מהסוג הטוב כמו שרק הוא יודע. סוף סוף נחשפנו לבובות שלו (הוא שונא שקוראים להן בובות) וסוף סוף היחסים בינו לבינה של זורנזון ובת זוגתו זוכים לחשיפה גבוהה יותר. הסיטואציה בה איב שוברת לגיא את חללית האנטרפרייז הייתה מצחיקה עד דמעות. גם כל נושא ה”בארוק” היה מעולה. אין ספק, כשעומדת מול זורנזון מצלמה – הוא יודע לספק את הסחורה. “רק שאני לא אצא טמבל” אמר בגאוניות, “באמת יש לה סיליקון נכון?” ואנחנו נשפכנו מצחוק מול המסך.

וחוץ מזה, יש את אלכס. אנשים אוהבים לאהוב את אלכס. הוא הגיבור הטראגי של התכנית, למרות הרצון העז שלי שילך הביתה. כל מילה שמוציא מהפה, גם אם לא מתכוון לכך היא מצחיקה. פשוט אי אפשר להישאר אדישים לפני הכלב העצובים שלו, ולעובדה שמדובר בעצם בסבא רוסי וזקן, שכנראה לחם במלחמת העולם השניה, ושרד כדי לספר לנו, ולשרות בדיכאון תמידי.

מה עוד? נשים נשים שק של נחשים, ונלה. אח… נלה.
וכמובן, אי אפשר לסיים את הפינה השבועית בלי סטיקר חדש. עוד פנינה מפיו של הזורנזון, לאחר שאיב שברה את ספינת האנטרפרייז שלו.

לייק לפטריה בפייסבוק