דודו זר אאוט, ז.דוד אין: המהלך המבריק של דודו זר

הקריירה של הזמר-שחקן והיוצר דודו זר, הזכור לכולנו מימי פרפר נחמד העליזים, לא ממש התרוממה בשנים האחרונות. זר כבר תפס כמה כותרות משניות לפני כשנה וחצי, אז הופץ סרטון בכיכובו “שכחתם את דודו?”בערוץ היוטיוב של “טו שורט”, בו הוא בעיקר מסתלבט על עצמו ומביע תרעומת על כך שהרבה אנשים אמנם גדלו עליו, אבל מהר מאוד שכחו אותו.

ככל הנראה, הסרטון ההוא עשה לדודו זר חשק והבהיר לו מה הכח של המדיות החברתיות והשיתופיות. התוצאה: לפני כשבועיים העלה זר סרטון חדש ליוטיוב בו הוא מציע לכל המעוניין, לפרסם את העסק שלו או את המוצר שלו תמורת 2000 ש”ח. דודו זר החדש הוא כבר לא דודו זר אלא ז.דוד, אולי על משקל ג.יפית. כמובן, העובדה שהאות הראשונה היא זין, רק מוסיפה לאירוניה ולציניות הרבה העולה מהסרטונים של זר. זין דוד, מציע לכם את שירותי ערוץ היוטיוב שלו ודף הפייסבוק המגניב שלו כדי להגביר את החשיפה של הקהל למוצר אותו תרצו לפרסם.



זר הוא לא בחור טיפש. הוא מודע לעובדה שלא משנה מה יעשה, או כמה רחוק ילך בסרטונים שלו, הוא לנצח ייזכר כאקס כוכב ילדים, בחור חביב ומתוק עם גיטרה ששר שירי ילדים מטופשים, ולא יכול לעשות נזק לאף אחד. בדיוק בגלל העובדה הזאת הוא מרשה לעצמו להשתולל ולחצות את הקוים מדודו זר הנחמד לדודו זר שלא מפחד לקרוא לעצמו ז.דוד או להגיד מילים גסות. גם אחרי שתראו את הסרטונים, סביר כי דעתכם עליו לא תשתנה. הרי סביר כי מתישהו שוב תצפו בטעות בקטע היסטורי מפרפר נחמד, ותיזכרו כמה נחמדים ותמימים היינו, ואיזה מצחיקול היה הבחור המשופם עם הגיטרה.

דודו זר ביצע כאן מהלך גאוני. עמוד הפייסבוק שלו כבר גרף כמה אלפי לייקים, ורמת הפעילות בו גבוהה למדי. זר יודע שאולי לא מכבדים אותו או מזכירים אותו מספיק, אבל הוא שוכן עמוק בלבבות של הרבה אנשים, בעיקר צעירים שגדלו עליו, ואת האהבה הסמויה הזאת ניתן לתרגם להצלחה דה פקטו. וזה בדיוק מה שהוא עושה. במקו םלשבת בפינה, לבכות, להיעלב ולהתלונן שלא זוכרים אותך, צא לעולם, ותגרום לו להיזכר בך.

זר מפרסם את העסקים שבחרו בו בצורת סרטוני וידאו ברמה ביתית לחלוטין, עם תסריט מטוופש ומצחיק. ז’אנר הפרסומות הביתיות, המופקות בקפידה ברמה נמוכה הוא חזק ביותר בשנה האחרונה, ובעולם כבר נרשמו כמה סרטונים כאלה שהופקו בחצי שקל וגרפו מליוני צפיות. דודו זר כנראה לא יגיע לכמויות כאלה של צפיות, אבל פוטנציאל הויראליות של הסרטוני םהמקומיים הללו הוא גבוה מאוד. הם מצחיקים, ודודו זר משתמש בלכ השטיקים המוכרים כמו פרצופים טיפשיים, ביטויים מצחיקים באנגלית באמצע משפט בעברית, ושיר דבילי עם לחן אינפנטילי למספרי הטלפון של העסקים השונים. צפו בזר מפרסם אינסטלטור, בית ספר לקריינות וחדר כושר. מצחיק ביותר.
קליק לערוץ היוטיוב של דודו זר. קליק לעמוד הפייסבוק שלו.


לייק לפטריה בפייסבוק