חצי קאמבק: כוכבי בוורלי הילס 90210 המיתולוגית בסדרת פרסומות משעשעות

כל מי שגדל בניינטיז, ודאי זוכר את חווית יום השישי הקלאסית בערוץ הילדים: צפייה בפרק חדש של ‘שולחן לחמישה’, ומיד לאחריו, אם הצלחתם לשרוד את פצצת הדיכאון הזאת, פרק טרי וכיפי של ‘בוורלי הילס 90210’.

רשת האופנה הפופולארית האמריקאית Old Navy השיקה לאחרונה קמפיין חדש לקידום קולקציית הביגוד לילדים שלה, לקראת החזרה לבית הספר. במסגרת הקמפיין, השיבה החברה מהאוב כמה מכוכבי הסדרה המיתולוגית, המעניקים לנו פלאשבק נהדר לילדות ומספקים הופעת איחוד רגעית משעשעת במיוחד.

כידוע, מרבית מכוכבי הסדרה לא הצליחו למנף את ההצלחה המסחררת שלהם בסדרה לקריירה עצמאית מוצלחת, ויש שיגידו כי על רובם רובצת קללת 90210. סדרת הפרסומות כוללת הופעת אורח של ג’ייסון פריסטלי (ברנדון), לוק פרי (דילן), ג’ני גארת’ (קלי) וכמובן, הכוכבת האמיתית של הסדרה, גבריאלה קרטיס, הלא היא אנדראה זקרמן, מי שלימדה דור שלם את ההתמודדות עם אהבה נכזבת כשנדחתה פעם אחר פעם על ידי ברנדון הפופולארי והמקובל, ומספקת גם כאן את ההופעה המשעשעת ביותר.

כיף להיזכר בכוכבי העבר הללו, וכיף לראות שכולם עדין בחיים ומסוגלים לעמוד מול אותה מצלמה. רגע השיא: שחזור הסצינה המפורסמת בה קלי צריכה לבחור בין ברנדון לדילן. בסצינה המקורית, קלי מחליטה לבחור בעצמה. במי היא תבחר הפעם? צפו בסרטונים ותגלו.

לייק לפטריה בפייסבוק