תושבי מנצ’סטר נפטרים מהחולצות של קרלוס טבז

ביום א’ האחרון נערך הדרבי הגדול של העיר מנצ’סטר, כאשר מנצ’סטר יונייטד פגשה את הסיטי למפגש פסגה בו הועברה באופן רשמי השליטה בעיר מהצד האדום לצד הכחול, לאחר שסיטי פרקה את היונייטד בתוצאה 6-1.  חברת הימורים בשם BetFair ניצלה את ההמולה והבאז התקשורתי סביב המשחק לקמפיין מיוחד ומגניב.

קרלוס טבז הוא שחקן ארגנטינאי, סקורר גדול, ששיחק שנתיים במדים האדומים, ולאחר מכן עבר לצד השני של העיר ולבש בשנתיים האחרונות את מדי הסיטי. אין צעד משמעותי יותר בעולם העברות השחקנים בכדורגל, מאשר לעבור ליריבה העירונית. באופן אוטומטי השחקן הופך להיות שנוא בקרב מחנה היריבה. במקרה של קרלוס טבז, הארגנטינאי החליט לעזוב בסוף העונה הקודמת גם את הסיטי, לאחר שהכריז שאין הוא מעוניין עוד לשחק עבורה ושבכלל, העיר מנצ’סטר היא אחת הערים המשעממות ביותר שדרך בהן והוא לא מתכוון לשוב לעיר בה שיחק במשך ארבע שנים לעולם, אפילו לא לחופשה.

דבריו של טבז עוררו זעם רב בקרב תושבי העיר, ואוהדי הכדורגל משני המחנות מצאו סוף סוף מכנה משותף – השנאה לקרלוס טבז. חברת BetFair, ניצלה זאת על מנת להעמיד ביום המשחק בקרבת האיצטדיון שתי מכולות ענק, אחת כחולה לאוהדי הסיטי, והשניה אדומה עבור אוהדי יונייטד. למכולות אלה התבקשו האוהדים להשליך את חולצות טבז ה
ישנות שלהם, ולקבל תמורתן חולצת קבוצה חדשה עם שם שחקן חדש. החולצות הישנות הועברו לתרומה למדינות עולם שלישי שם ישמשו שחקנים בליגות חובבניות.

 

רעיון מבריק, אחלה קמפיין, וכמובן המסר הישן והטוב – אין כמו שנאה משותפת כדי לאחד בין שני אוייבים גדולים. לחיים!

לייק לפטריה בפייסבוק