מייקאובר ביפה והחנון או זורנזון החליף ג’ינס

הפרק השביעי של היפה והחנון היה פרק המייקאובר הידוע, בו הפכו החנונים לגברים אמיתיים. מסתבר, שעל מנת להפוך לגבר אמיתי ולא חנון, כל מה שעליך לעשות הוא לקחת איתך כוסית בפוטנציאל, עם חוש אופנה כלשהו, ולקנות מלתחה חדשה. ביפה והחנון, לא לימדו אותנו משהו חדש. הבגדים עושים את הבנאדם. והבנאדם? הוא בסה”כ רוצה לפתור משוואות במתמטיקה, או לשחק בבובות מלחמת הכוכבים שלו.

לא צריך להיות גאון כדי לשים לב, שבהפקה היו מוותרים בכיף על המהפך של זורנזון, ירון, וברברבאום. בכלל ניתן היה לשנות את שם התכנית ל”הרוסי והישראלי” ולהשאיר רק את אור ונלה, אלכס וליטל. מן הסתם, עקב הלוק ההזוי של השניים המהפך שלהם היה על הנייר, המעניין ביותר. אולם, ביפה והחנון לקחו את זה רחוק מידי וקיבלנו חפירה בלתי נדלית על הכיבכול רומן בין אור ונלה, והשינוי המטורף שחל באלכס. הוא הפך הרי מחנון על שנראה כאילו הגיע מהמאה ה18, לחנון על שנראה כאילו הגיע מהמאה ה18 והתחפש לילד בן 16 מהמאה ה 20.

ברגע המהפך של אור, התחלפו השוטים במצלמה במרץ. הוילון – נלה, נלה- הוילון, הוילון-נלה, ושוב נלה, ושוב הוילון, ואז מתוכו לאחר כ 15 שניות ארוכות של מבוכה, פרץ מחוץ לוילון אור, שנראה כאילו עבדו עליו שעות בחדר האיפור. שיזוף, תספורת, איפור, והכל כדי להוכיח שמתוך החנון הזה בקע אפרוח זהב.

בקיצור, החנונים עברו מייקאובר מתוסרט לחלוטין וברור שה”שינוי” הזה שכולם בבית דיברו עליו והרגישו אותו נובע אך ורק מהשהייה במקום סגור, עם אנשים מוכרים ומעודדים, ללא חשיפה לעולם החיצון. מספיק שאחד מהם יצא לפאב חודש אחרי צילומי התכנית, ואף בחורה לא הסתכלה עליו, כדי להוריד שוב את כל הביטחון העצמי לריצפה. נו מילא, לפחות הם נראים טוב.

בפינת הזורנזון השבועית, סטיקר נוסף, הזורנזון מין ביזנס.

לייק לפטריה בפייסבוק