יונדאי משתלטת על הסופרבול עם חמש פרסומות מוטרפות

הקרב על פרסומת הסופרבול הטובה ביותר עולה הילוך, ולקראת המשחק הגדול שייערך בראשון בערב, ממשיכות לעלות לרשת פרסומות העתידות להיות משודרות בזמן המשחק, זמן המסך היקר ביותר בעולם.

יצרנית המכוניות בקוריאנית יונדאי, מצטרפת לחגיגה, ולמען האמת, אפילו משתלטת על החגיגה. לא פחות מחמש (!!!) פרסומות שונות ליונדאי, תשודרנה לפני ובזמן המשחק הגדול, וכל אחת מהן, איך לומר, סוכריה. הסופרבול הוא הזמן הגדול של יצרניות המכוניות לחרוג מקווי הפרסום המקובלים אליהם אנו נחשפים במהלך השנה, ולהעיף אותנו באויר עם פרסומות מצחיקות, מוטרפות, ועם תסריטים מבריקים, שגורמים כרגיל, להפסקת הפרסומות במשחק, להיות הרבה יותר מעניינת מהמשחק עצמו.

דקות לפני פתיחת הסופרבול, תשודר הפרסומת הראשונה, באורך 60 שניות, שהיא גם המוצלחת ביותר מבין שלושת הפרסומות ששוחררו לרשת בינתיים. מדובר במעין מחווה לסרט הפולחן “רוקי”. מהנדס של יונדאי, הנתקל בקשיים בתכנון הדגם החדש ועומד להישבר, מקבל תמיכה מפתיעה מהחברים במשרד. נשמע משעמם, אבל חכו שתראו מה עשו שם עם הנראטיב הזה.  שתי הפרסומות האחרות שתשודרנה במהלך המשחק הן לא פחות מוצלחות ומוכיחות שוב שאין גבול ליצירתיות. מצחיקות שנונות ומהנות. כל הכבוד ליונדאי, עכשיו מישהו יכול להמליץ לי על רכב טוב?


לייק לפטריה בפייסבוק