נמאס לכם להרגיש בדד? מזרחי טפחות מגישה: בנקאות היברידית

אם יש דבר אחד בולט בפרסומת החדשה של ראובני פרידן עבור מזרחי טפחות, הוא שדביר בנדק ירד לספסל. הכוכב, ששיחק עשרות משחקים ברצף, קיבל סוף סוף דקות מנוחה מהמאמן, וזכה ליום צילום מקוצר, עם כמה שניות בלבד בסוף הפרסומת. המנוחה הזו תעשה טוב לכולנו.

מזרחי טפחות הם אלופי השיווק בכל הנוגע לבנקים. אפילו קמפיין בנק אימפריה המצחיק עד דמעות של לאומי, לא יעיל כמו הקמפיינים של מזרחי טפחות מאז האיחוד וימי דביר בנדק. הפעם, מציעים לכם בטפחות מונח חדש מבית היוצר שלהם: בנקאות היברידית. אני לא בנקאי ולא אנסה להסביר לכם מה בדיוק אומרת בנקאות היברידית (משהו עם המילה “אישי”), אך אני מוכן להודות שבלי להבין דבר או חצי דבר בתכנית החדשה, הפרסומת הזו עובדת עלי. בא לי לעבור למזרחי טפחות. גם לי בא בנקאי היברידי כזה, שיעשה לי קיצי ביד, גם לי בא בנקאי שאני אוכל לסמס לו כשמשעמם לי בעבודה. גם לי בא להפסיק להרגיש בדד.

סרטון הפרסומת המשודר בימים האחרונים בטלוויזיה, בו נראים אנשים שרים “בדד” תוך שהם מנסים ללא הצלחה לתפוס את נציגי הבנק שלהם, מסתיים בכיתוב “המשך יבוא”. ובכן, ההמשך כבר בא, בדמות סרטון אנימציה חמוד מאוד, המסביר את משמעות המונח בנקאות היברידית. את שני הסרטונים, אתם יכולים לראות כאן. סביר שגם אחרי שתצפו בסרטון לא תבינו מה הקשר ל”היברידי”, אבל היי, מה זה באמת משנה. יש לך בנקאי שעונה לך, וזה מספיק טוב.



לייק לפטריה בפייסבוק