זה מה שעשתה הנהלת הקניון ללקוח ה-10,000 שנתפס גונב מאחת החנויות

אחת התופעות המוכרות ביותר שמתרחשות בקניונים בארץ ובחו”ל היא תופעת הלקוחות שמנסים לגנוב מוצרים מחנויות. ההמולה הגדולה בקניון ועשרות האנשים שמבקרים בכל אחת מהחנויות בכל רגע נתון יוצרת מצב בו המוכרים מתקשים לעקוב אחר תנועת הלקוחות בחנות ומעניקה לאנשים עם ראש קרימינלי חלון הזדמנויות נהדר לשלוף מוצר מהמדף, להכניס לתיק, ולצאת באלגנטיות מהחנות. אולם, רבים מהלקוחות הללו לא מודעים למצלמות האבטחה המותקנות במרבית החנויות, ולרוב, העסק הזה נגמר בתחנת המשטרה.

באחד הקניונים בגרמניה מכירים את התופעה הזו היטב ולאחרונה ציינו את המקרה ה-10,000 של ניסיון גניבה מחנות. אולם, במקום הנוהל הרגיל במסגרתו כוחות האבטחה של הקניון עוצרים את הגנב ומזמינים משטרה, החליטה הנהלת הקניון לציין את המאורע החגיגי בדרך יצירתית ומאוד לא שגרתית.

[xyz-ips snippet=”youtubeembed”]

צוות האבטחה של הקניון המתין בסבלנות מול מצלמות האבטחה עד שזיהה אישה שמנסה לגנוב מוצר ממדף באחד החנויות. באותו רגע, צוות שלם של הקניון יצא בריצה לכיוון הלקוחה שעוכבה בינתיים על ידי המאבטח, והפתיע אותה עם מסיבת הפתעה מרגשת לרגל היותה הגנבת העשרת אלפים שנתפסה בקניון. מסיבת ההפתעה כללה מוזיקה, שלט ענק המבשר על הזכייה שלה, פרחים, עוגה, כובע ליצן ומה לא.

איך זה נגמר? ובכן, הלקוחה המושפלת שפניה טושטשו בסרטון, זכתה לפרוסת עוגה על חשבון הביתה והסתלקה מהמקום במהירות, כשהמצלמה מתמקדת בשלט שנתלה על חלון הראווה של החנות ובו נכתב “במקרה של גניבה, אנחנו (כמעט) תמיד מדווחים למשטרה”. בהחלט משעשע.

לייק לפטריה בפייסבוק